کشف ۱۱۸ کیلو تریاک در تهران

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۴:۴۰:۳۶
کد خبر: ۱۰۳۹۵۴۵
کشف ۱۱۸ کیلو تریاک در تهران
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران از کشف 118 کیلو و 200 گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: در رصد های اطلاعاتی مشخص شد یکی از مجرمان حرفه ای قصد دارد با سفر به استان های جنوبی کشور با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پژو مقداری مواد مخدر تهیه و به شهر تهران انتقال دهد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد: پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با پیگیری های شبانه روزی فعالیت متهم و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و تکمیل رصد های اطلاعاتی مشخص شد، متهم قصد دارد محموله مواد مخدر را به یکی از استان مرکزی کشور انتقال و پس از مدتی در فرصت مناسبی به شهر تهران انتقال دهد.

او افزود: با مشخص شدن روش کار متهم و تکمیل تحقیقات پلیسی با هماهنگی مقام قضائی تیمی از ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اخذ نیابت قضائی به استان چهارمحال و بختیاری اعزام شدند و به همراه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان محور مواصلاتی به آن استان را تحت مراقبت های ویژه قرار دادند.

حسنوند تصریح کرد: مراقبت های ویژه ادامه داشت تا اینکه ماموران اعزامی موفق شدند در یک عملیات مشترک متهم را در محور مواصلاتی به آن استان دستگیر و در بازرسی از خودرو وی 118 کیلو و 200 گرم تریاک کشف کنند.

این مقام پلیسی گفت: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به مقر پلیس انتقال و پس از تحقیقات تکمیلی به دادسرا معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز