دستگیری ۲ موبایل قاپ حرفه‌ای

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۴:۴۹:۳۳
کد خبر: ۱۰۳۹۵۵۲
دستگیری ۲ موبایل قاپ حرفه‌ای
سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری 2 موتورسوار جوان حرفه ای با 35 فقره سرقت تلفن همراه خبر داد و گفت: متهمان با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت قرمز رنگ موبایل قاپی می کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان، گفت: با وقوع چند فقره موبایل قاپی در محدوده کلانتری 117" جوادیه " توسط 2 موتور سوار جوان که با یک دستگاه موتورسیکلت قرمز رنگ موبایل قاپی می کردند، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 117 جوادیه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، متهمان با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت قرمز رنگ با پلاک مخدوش در حالی که مال باختگان مشغول مکالمه تلفنی بودند موبایلشان را سرقت و از محل متواری می شوند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تعداد گشت زنی های انتظامی در سطح حوزه کلانتری افزایش یافت، تصریح کرد: گشت زنی های انتظامی ادامه تا اینکه ماموران موتورسواران را در حالی که قصد سرقت تلفن همراه راننده خودرو تاکسی که در حال مکالمه بود، مشاهده کردند و به تعقیب آنان پرداختند.

سرکلانتر هفتم افزود: عملیات مهار سارقان آغاز و ماموران گشت انتظامی کلانتری موفق شدند پس از مدتی تعقیب و گریز، موتورسیکلت متهمان را متوقف و هر دو موتورسوار را دستگیر کنند

او گفت: در بررسی های بیشتر از متهمان 9 دستگاه گوشی سرقتی از وی کشف و متهمان به 35 فقره سرقت اعتراف کردند.

جلیلیان اضافه کرد: کشف جزیئات پرونده و شناسایی مال باختگان و مالخر و یا مالخران اموال سرقتی ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز