ریزش وحشتناک یک ساختمان در تهران + فیلم

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۲۳:۴۱:۴۷
کد خبر: ۱۰۴۰۲۸۸
ریزش وحشتناک یک ساختمان در تهران + فیلم
در ساعت ١٩:٣۵ دقیقه یک مورد حادثه احتمال آوار واقع در محله صالح آباد غربی به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره جزییات این حادثه گفت: محل حادثه قطعه زمین گودبرداری شده بود. در سمت شرقی این زمین یک ساختمان دو طبقه روی همکف واقع شده بود.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار کرد: در این مغازه حجم بسیار زیادی از اجناس نگهداری می شد، همچنین در طبقه دیگر نیز انبار این مغازه بود ظاهراً به علت گودبرداری که در مجاورت این ساختمان انجام شده بود صداهایی در این ساختمان شنیده می شده و ترک هایی ایجاد شده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان با حضور در محل متوجه خطر شدند و بلافاصله دستور تخلیه این ساختمان و ساختمان های اطراف را دادند، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مالکان مقاومت می کردند اما به هر طریقی در دقایق اولیه این افراد از ساختمان خارج شدند. در حین ایمن سازی به یکباره تمام ساختمان ضلع شرقی تخریب شد و اگر این افراد به توصیه های آتش نشانان گوش نمی‌کردند قطعا افرادی زیر آوار بودند.

او افزود: خوشبختانه هیچ کس در این حادثه مصدوم نشده و تلفات جانی نداشتیم. بلافاصله بعد از ریزش آوار به علت شکست علمک گاز و انباشت زیر آوار آتش‌سوزی مهیبی رخ داد و با توجه به این که این مغازه و انبار آن محل نگهداری اجناس پلاستیکی بود حجمی از آتش متصاعد شد. در حال حاضر حریق اطفا شده و نیروها در حال ایمن سازی محل هستند.

نظر شما
پرونده ویژه