وزیر بهداشت:

هنر و موسیقی دلگرمی برای کادر درمان است

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۰:۱۷:۵۹
کد خبر: ۱۰۴۰۳۶۵
هنر و موسیقی دلگرمی برای کادر درمان است
سعید نمکی گفت: آن چیزی که بار روی دوش کادر درمان را کم می کند، هنرمندان و مردمی هستند که همواره قدردان زحمات کادر درمان بودند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سعید نمکی، وزیر بهداشت گفت: همکاران ما در روزهای بسیار سخت کشور و در بدترین شرایط مالی با بیماری کرونا مبارزه کردند و  در این راه عزیزانی را به عنوان مدافعان سلامت از دست دادیم.

او افزود: آن چیزی که بار روی دوش آنها را کم کرد، هنرمندان و مردمانی بودند که در هر لحظه از آنها تشکر کردند و قدردان زحمات آنها بودند.

نمکی تصریح کرد: من همواره می گویم هنر زبان گفتمان عشق و عاشقی است و هنرمند عاشق دل سپرده ای است به پاکی و مهربانی، موسیقی در اوج همه این زیبایی قرار دارد.

وزیر بهداشت تصریح کرد: شعر و موسیقی در این مملکت حماسه ها خلق کردند و شورها ایجاد کردند. فکر می کنم یکی از زیباترین آمیزه های شعر و موسیقی در بزرگداشت واقعه کربلاست.

نمکی گفت: خداوند به همه هنرمندان که سرمایه ملی ما هستند طول عمر با عزت عطا بفرماید و انشالله هیچکس از شما محتاج تخت بیمارستان نشوید.

او افزود: تردید ندارم با این همدلی و همراهی که بعد از دفاع مقدس به این گستردگی شکل گرفت در آینده نزدیک شاهد مهار بیماری کرونا در کشور خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز