سرقت تیرهای چراغ برق و گاردریل اتوبان‌های تهران

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۷:۴۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۴۰۵۶۹
سرقت تیرهای چراغ برق و گاردریل اتوبان‌های تهران
رئیس کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی از دستگیری 2 سارق جوان با 20 فقره سرقت تیرهای چراغ برق و گاردریل های اتوبان های جنوب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ رضا اسلام نژاد در تشریح این خبر گفت : ساعت 3 بامداد سه شنبه 14 مرداد امسال خبری مبنی بر سرقت تیر چراغ برق در اتوبان هاشمی جنوب ورودی شهید آوینی به مرکز فوریت های پلیسی 110 مخابره شد و خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی به محل اعزام شدند.

او افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند 2 جوان با دستگاه هوابرش در حال قطع کردن تیرچراغ برق کنار اتوبان هستند که سارقان به محض مشاهده ماموران تصمیم به فرار به سمت زمین های کشاورزی اطراف اتوبان گرفتند که ماموران به تعقیب دزدان رفتند.

این مقام پلیسی ادامه داد: ماموران در تاریکی هوا پس از یک تعقیب و گریز کوتاه موفق به دستگیری 2 سارق جوان در زمین های کشاورزی شدند و سارقان در کنار خودروی نیسان آریسان هدف بازرسی قرار گرفتند.

سرهنگ اسلام نژاد عنوان کرد: در تحقیق از 2 متهم مشخص شد که سارقان با استفاده در تاریکی هوا و با حضور در محل های خلوت و حاشیه های اتوبان های تهران با دستگاه هوا برش اقدام به قطع تیرهای چراغ برق کرده و برای انتقال آنها با همان دستگاه اقدام به خرد کردن تیرهای چراغ برق کرده و سپس آنها در بازار می فروشند.

رئیس کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی گفت: کارشناسان ارزش هر تیرچراغ برق را 12 میلیون تومان اعلام کردند و سرقت تیرهای چراغ برق باعث خاموشی در اتوبان ها و ایجاد تصادفات می شود.

او افزود: هر دو سارق 22 و 23 ساله در حرفه جوش کاری فعالیت دارند و به همین خاطر با در اختیار داشتن دستگاه هوابرش اقدام به قطع و سرقت تیرهای چراغ برق می کنند که در بررسی خودروی نیسان آریسان تعدادی گاردریل سرقت شده از اتوبان ها به دست آمد.

این مقام انتظامی ادامه داد: سارقان در اعترافاتشان عنوان کردند که در ماه مرداد بیش از 20 فقره سرقت تیرچراغ برق و گاردریل انجام داده اند.

سرهنگ اسلام نژاد در پایان گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما