آزمون کارشناسی ارشد در شرایط کرونایی چگونه برگزار می شود؟

۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۶:۱۳
کد خبر: ۱۰۴۰۷۸۲
آزمون کارشناسی ارشد در شرایط کرونایی چگونه برگزار می شود؟
کم و کیف برگزاری کنکور کارشناسی ارشد درباره چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی اطلاع رسانی شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش در شرایط بیماری کووید 19 که محدودیت­های ناشی از آن هماهنگی و مشارکت نهادها و دستگاه­های متعدد را برای اجرای برنامه­های ملی می­طلبد، اجرای آزمون سراسری ورود به دوره­های کارشناسی ارشد  سال 1399 با تعداد 321504 شرکت کننده، در 80 شهر و 1232 حوزه آزمونی، به صورت هم زمان، در اولین روز برگزاری این آزمون، صحنه­ای از همدلی ملی را به نمایش گذاشت. اجرای آزمون سراسری ورود به دوره­های کارشناسی ارشد که نمادی از استمرار جریان علمی کشور است، به تأیید ناظران رسمی با رعایت حداکثری الزامات بهداشتی برگزار شد. در تمام برنامه­ریزی­های اجرایی برای آزمون، مبنا دستورالعمل­ها، الزامات ستاد ملی مقابله با کرونا و مصوبات وزارت بهداشت بود و اصل اساسی آن رعایت اصول بهداشتی و حفاظت از سلامت شرکت­کنندگان و مجریان، در عین حال حفظ کیفیت آزمون بود.  سازمان سنجش آموزش کشور برای تنویر افکار عمومی و اطمینان مردم عزیزمان و برای شفاف سازی و کمک به حفظ سلامت روانی جامعه  ضرورت دید که موارد زیر را به اطلاع مردم شریف برساند:

 

بخش اول: نظر سنجی 

بلافاصله پس از اتمام آزمون با نظارت معاونت بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ساعت 13:30   برای 260000 نفر داوطلبانی که کارت ورود به جلسه آزمون را برای صبح پنجشنبه 99/05/16دریافت کرده بودند و در سر جلسه حاضر بودند پیامک نظر سنجی با سه سوال زیر ارسال نمود:

سوال 1 : آیا اصول بهداشتی در برگزاری آزمون در حوزه رعایت شده بود؟

سوال2 : فاصله صندلی ها حداقل 1.2 متر رعایت شده بود ؟

سوال 3 : الزامات بهداشتی توسط عوامل اجرایی ( ماسک، رعایت فاصله از یکدیگر و داوطلبان ) رعایت شده بود؟

 

تا ساعت 17 روز پنجشنبه حدود 83000 نفر پاسخ دادند و پس از استخراج نتایج 91 درصد گفتند که اصول بهداشتی در حوزه رعایت شده بود. 87/5 درصد داوطلبان اظهار داشتند که فاصله صندلی ها رعایت شده بود. 93 درصد هم اظهار داشتند که الزامات بهداشتی توسط عوامل اجرایی رعایت شده بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز