انتقال کرونا از طریق هوا

۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۷:۳۵:۱۲
کد خبر: ۱۰۴۱۱۲۴
انتقال کرونا از طریق هوا
دانشمندان دانشگاه ادینبورگ به تازگی کشف کردند ویروس کرونا می‌تواند به راحتی از طریق هوا مسافت بیشتری را طی کند و در جهات مختلف در محیط پخش شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛جدیدترین تحقیقات نشان می‌دهد ویروس کرونا می‌تواند به راحتی از طریق هوا و در جهات غیرقابل پیش‌بینی منتقل شود.

بر این اساس، دانشمندان دانشگاه ادینبورگ به تازگی کشف کردند ویروس کرونا می‌تواند به راحتی از طریق هوا مسافت بیشتری را طی کند و در جهات مختلف در محیط پخش شود. این یافته‌ها گزارش پیشین سازمان جهانی بهداشت مبنی بر احتمال انتقال ویروس کرونا از طریق هوا را تایید می‌کند.

این تحقیقات نشان می‌دهد شیوع ویروس کرونا از طریق هوا به هیچ عنوان تابع مسیر باد نیست و این ویروس می‌تواند در جهت‌های مختلف در محیط پخش شود؛ همین امر نگرانی‌ها درباره شیوع ویروس کرونا در جامعه را بالا می‌برد.

دکتر آنتونی فائوچی، رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا در این باره گفت: هنوز نمی‌دانیم الگوی انتقال ویروس کرونا در هوا چگونه است. اگر تایید شود ویروس کرونا می‌تواند به طور قابل توجهی از طریق هوا جابه جا شود، اقدامات جدیدی باید از سوی دولت اجرایی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز