چه بخوریم تا لاغر شویم؟

۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۶:۲۷:۱۸
کد خبر: ۱۰۴۱۱۲۸
چه بخوریم تا لاغر شویم؟
نوشیدن آب لیمو می تواند به افرادی که در تلاش برای کاهش وزن خود هستند، کمک کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ انسان برای ادامه حیات به آب وابسته است و فواید سلامت نوشیدن این مایع به خوبی شناخته شده اند. اما اگر علاقه ای به نوشیدن آب خالی ندارید می توانید با افزودن مقداری لیمو نه تنها عطر و طعم بهتری به آن ببخشید، بلکه فواید سلامت این نوشیدنی را به هرچه بیشتر افزایش دهید.

 
لیمو سرشار از مواد مغذی است که از آن جمله می توان به ویتامین C، آهن، کلسیم، ویتامین های B-کمپلکس، پتاسیم، فیبر و منیزیم اشاره کرد.
 
 
آبلیمو به تنهایی می تواند به مینای دندان ها آسیب وارد کند، از این رو، با رقیق کردن آن در آب می توانید این مشکل را برطرف کنید.
 
نوشیدن آب لیمو هنگام صبح و با معده خالی گزینه ای عالی برای هر فردیست که حفظ سلامت و تقویت خود را مد نظر دارد. در ادامه با برخی از فواید این کار بیشتر آشنا می شویم.
 
 
 
کمک به کاهش وزن
 
نوشیدن آب لیمو می تواند به افرادی که در تلاش برای کاهش وزن خود هستند، کمک کند. فیبر پکتین موجود در لیمو یکی از عوامل کلیدی در این زمینه است.
 
این فیبر با هوس های غذایی مقابله می کند، از این رو، تمایلی به مصرف مواد غذایی چاق کننده نخواهید داشت و از پرخوری نیز پیشگیری می شود. با نوشیدن آب لیمو هنگام صبح می توانید احساس گرسنگی و هوس های غذایی کمتر در طول روز را تجربه کنید.
 
همچنین، نوشیدن آب لیمو می تواند فشار خون بالای شما را کاهش دهد، به مراقبت از کلیه ها کمک کند و تناسب اندام شما را حفظ کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز