آدم ربایی در یزد

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۲۳:۲۶:۱۲
کد خبر: ۱۰۴۱۷۱۳
آدم ربایی در یزد
فرمانده انتظامی استان یزد از رهایی گروگان 27 ساله در کمتر از 72 ساعت در عملیات پلیس آگاهی شهرستان "تفت" و بازگرداندن وی به آغوش گرم خانواده اش خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ربودن فردی27 ساله در "تفت" تیم ویژه و مجرب از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان وارد عمل شدند.

او با اشاره به اینکه گروگانگیران از خانواده این فرد درخواست وجه نقد کرده بودند، ادامه داد: ماموران با انجام یک سری کارهای تخصصی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق شدند محل اختفای گروگانگیران را در یکی از شهرستان های استان کرمان شناسایی کنند.

سردار بهدانی فرد افزود: پس از شناسایی محل اختفای گروگانگیران، در یک عملیات غافلگیرانه کارآگاهان پلیس "تفت" در کمتر از 72 ساعت متهمان را دستگیر و گروگان را صحیح وسالم از چنگال گروگانگیران آزاد کردند.

این مقام ارشد انتظامی انگیزه دستگیر شدگان را مسائل مالی عنوان کرد و افزود: در این رابطه 4 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان با اشاره به بازگشت این فرد به آغوش خانواده اش خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به مجرمان و مخلان نظم و امنیت اجازه نخواهد داد کوچک ترین خللی به امنیت مردم وارد کنند و با آنها برخورد قاطع و قانونی می کند.

نظر شما