مادر و دختر کرجی، مرد ۸۵ساله را ربودند

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۱۶:۴۲
کد خبر: ۱۰۴۲۶۰۶
مادر و دختر کرجی، مرد ۸۵ساله را ربودند
فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ، افرادی که به انگیزه تصاحب اموال، یک پیرمرد ۸۵ ساله را ربوده بودند در شهرستان ساوجبلاغ دستگیر و گروگان رهایی یافت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار عباسعلی محمدیان افزود: در پی شکایت یک بانو  مبنی بر ربوده شدن پدر ۸۵ ساله اش توسط ۲ مرد ناشناس در شهرجدید هشتگرد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

تحقیقات کارآگاهان مشخص کرد که پیرمرد ربوده شده با  همسر دوم و دخترش در شهرستان ساوجبلاغ زندگی می کرده که این افراد با هدف کسب اموال نامبرده در گام نخست او را به بخش بیماران روانی یکی از بیمارستان ها انتقال دادند اما با بازگشت یکی از فرزندان همسر اول، پدر به خانه این فرزند انتقال یافت.

محمدیان خاطرنشان کرد: که بررسی ها نشان داد که دختر این پیرمرد از همسر دوم با همدستی ۲ نفر اقدام به ربودن پدرش کرده است.

نامبرده در ابتدا منکر موضوع شده و از آن اظهار بی اطلاعی کرد، اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ربودن پدرش با همکاری ۲ نفر دیگر اقرار کرد.

او با بیان این که با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه همدستان متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی آن ها نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: با روشن شدن ابهامات پرونده محل نگهداری گروگان در شهرستان ساوجبلاغ شناسایی و نامبرده به جمع خانواده اش بازگشت.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که هدف گروگان گیران از این کار سرقت اموال فرد ربوده شده بود، در پایان خاطرنشان کرد: پس از تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز