آدم ربایی در استان البرز

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۳:۱۳:۴۱
کد خبر: ۱۰۴۲۷۲۶
آدم ربایی در استان البرز
با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ، افرادی که به انگیزه تصاحب اموال یک پیرمرد 85 ساله او را ربوده بودند دستگیر و گروگان رهایی یافت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار "عباسعلی محمدیان" اظهار داشت : در پی اعلام زنی مبنی بر ربوده شدن پدر 85 ساله اش توسط 2 مرد ناشناس در شهرجدید هشتگرد، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان مشخص شد که فرزندان گروگان از همسر اولش که به مدت زیادی در خارج از کشور بوده اند و در این مدت نامبرده به دلیل مسائل مالی، اختلافاتی با همسر دوم و دختری که از او دارد داشته و نامبردگان در گذشته با سوء استفاده از تنهایی وی بیشتر اموالش را به نام خود کرده و او را به بیمارستان روانی منتقل کرده بودند.

سردار محمدیان ادامه داد: پس از بازگشت یکی از فرزندان گروگان به کشور و جلوگیری از ادامه اقدامات همسر و دختر نامبرده، اختلافات بیشتر شده و ظن کارآگاهان برای ربایش گروگان توسط افراد پیش گفته قوت گرفت.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با دعوت مظنون اصلی پرونده که دختر گروگان است، تحقیقات خود را بر روی وی آغاز کردند، نامبرده در ابتدا منکر موضوع شده و از آن اظهار بی اطلاعی کرد اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به ربودن پدرش با همکاری 2 نفر دیگر اقرار کرد.

سردار محمدیان با بیان این که با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه همدستان متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن ها نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: با روشن شدن ابهامات پرونده محل نگهداری گروگان در شهرستان ساوجبلاغ شناسایی و نامبرده به جمع خانواده اش بازگشت.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که هدف گروگانگیران از این اقدام  سرقت اموال فرد ربوده شده بود در پایان خاطرنشان کرد: پس از تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز