آغاز مرحله دوم ارائه خدمات پزشکی به بانوان سرپرست خانوار جنوب شهر

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۹:۴۶:۳۲
کد خبر: ۱۰۴۲۸۳۱
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از آغاز مرحله دوم ارائه خدمات سلامت محور پزشکی به بانوان سرپرست خانوار و فرزندان آنها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محسن فریدی با اشاره به اهمیت غربالگری در پیشگیری از ابتلا به بیماری ها  بویژه در وضعیت بحران شیوع ویروس کرونا افزود: این طرح در راستای حمایت از بانوان سرپرست خانوار طی برنامه ریزی زمانبندی شده در چندین مرحله انجام می شود.

او ادامه داد: طرح غربالگری با همکاری اداره امور بانوان و شرکت شهر سالم شهرداری تهران در مراکز بهداشتی درمانی این شرکت با حضور پزشک عمومی، پزشک متخصص شامل ارتوپد و چشم پزشکی و پزشک تشخیص زنان انجام خواهد شد.

به گفته فریدی به منظور بهره مندی از این خدمات، بانوان سرپرست خانوار  به مرکز بهداشتی درمانی شهرداری ارجاع داده شده و در کمترین زمان خدمات را دریافت می کنند. همچنین در صورت نیاز به تکمیل مراحل درمانی مراحل درمان آنها با حمایت شرکت و خیرین تا بهبود بیماری ادامه خواهد داشت.

فریدی در بخش دیگر به اهدای بسته های حمایتی به بانوان سرپرست خانوار اشاره کرد و گفت: این بسته ها شامل خواربار و مواد غذایی با مشارکت جمعی از خیرین و به منظور ارائه خدمات حمایتی در شرایط بحرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا توزیع شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز