توضیحات رئیس پلیس موادمخدر تهران در خصوص عجیب ترین شیوه قاچاق موادمخدر + عکس

۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۰۵:۴۸:۲۰
کد خبر: ۱۰۴۳۴۵۶
توضیحات رئیس پلیس موادمخدر تهران در خصوص عجیب ترین شیوه قاچاق موادمخدر + عکس
سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در خصوص عجیب ترین شیوه قاچاق موادمخدر توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران از یک تابلوی نقاشی رونمایی کرد که از ماده مخدر شیشه ساخته شده بود.

او در این خصوص گفت: این تابلوی نقاشی تماما از ماده مخدر شیشه تشکیل شده است و صرفا یک روکش عکس بر روی آن چسبانده شده تا تشخیص داده نشود.

شیشه

سرهنگ حسنوند افزود: برای همخوانی و عدم شناسایی ماده شیشه، آن را به رنگ تابلوی نقاشی درآورده‌اند و صرفا با شکسته شدن تابلوی نقاشی این مواد قابل شناسایی بود.

او ادامه داد: مامورین مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی دقیق توانستند این محموله ماهرانه را کشف کنند. این تابلو در حال انتقال به خارج از کشور از طریق فرودگاه بوده است که با درایت مامورین  ضبط و افراد حامل آن دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر خاطرنشان کرد: روز به روز شگردهای مجرمین و قاچاقچیان موادمخدر پیچیده تر می شود اما آموزش های ما نیز  به پرسنل همراه با علم روز جدی تر می شود تا بتوانیم با آن ها مقابله کنیم.

سرهنگ حسنوند در پایان افزود: امروزه حتی برای جلوگیری انتقال موادمخدر از طریق ایران به سایر کشورها نیز تلاش های زیادی می شود که این یک نمونه از آن است.

به گفته او این امر جز ارزش‌های کشور ما است که از آلوده شدن سایر کشورها به این ماده‌های ویرانگر جلوگیری به عمل می آوریم.

انتهای پیام: 3

نظر شما
پرونده ویژه