همزمان با هفته ملی خانواده انجام می‌شود؛

بهره‌مندی شهروندان جنوب شهر از خدمات مشاوره و آموزش مجازی مهارت‌های زندگی

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۵:۴۶
کد خبر: ۱۰۴۴۱۸۳
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از ارائه خدمات مشاوره آنلاین مهارت های زندگی و انتشار کلیپ های آموزشی همزمان با روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان در این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محسن فریدی خانواده را بستر تأمین امنیت و آرامش برای اعضا و پرورش نسل جدید دانست وگفت: تحکیم بنیان خانواده، ارتقای دانش و توان افزایی ، تقویت هویت دینی، بسترسازی ازدواج صحیح برای تشکیل خانواده کارآمد و پایدار و رسیدن به جامعه ای مطلوب از اهداف برگزاری این برنامه ها است .

به گفته او طی هفته ملی خانواده خدمات روانشناسی و مشاوره آنلاین از طریق تماس با شماره 66901010 درخصوص مباحث قبل از ازدواج، راهکارهای رفع مشکلات خانوادگی،آموزش تربیت صحیح کودکان و دیگر موارد ارائه می شود.

ضمن اینکه به منظور آموزش و آگاه سازی شهروندان کلیپ های آموزشی با محوریت خانواده توسط مشاوران و روانشناسان مجرب در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

معاون شهردار منطقه نصب بنرهای پرتابلی با محتوای «تولد هر فرزند دایره عشق در خانواده را بزرگتر می کند»، «اجازه ندهیم گرفتاری های روزمره ما را از ابراز عشق و علاقه به خانواده غافل کند».ایشان «صمیمیت بین والدین تضمین کننده سلامت روان کودک است« را از جمله پیام ها و مضامین آموزشی عنوان کرد که به مناسبت روز خانواده  در مکان های پرتردد منطقه نصب شده است.

نظر شما