مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

تمام شرکت‌ها تا پایان سال بورسی می‌شوند

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۹:۴۵:۵۰
کد خبر: ۱۰۴۴۳۸۴
تمام شرکت‌ها تا پایان سال بورسی می‌شوند
مصطفی سالاری گفت: تا پایان سال شرکتی در وزارت کار وجود نخواهد داشت که بورسی نشده باشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره سامانه شفافیت گفت: یکی از اقدامات مهم در سازمان تامین اجتماعی بورسی کردن شرکت‌ها بود که این اقدام را در سازمان انجام دادیم.

او افزود: ما موظف هستیم تا یک سال آینده و پایان برنامه ششم توسعه از بنگاه داری خارج شویم و سهام شرکت‌ها را به زیر ۴۰ درصد برسانیم که این کار را انجام خواهیم داد.

سالاری عنوان کرد: تا پایان سال شرکتی در وزارت کار وجود نخواهد داشت که بورسی نشده باشد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی تصریح کرد: موضوع مهم دیگر این است که فرایند‌ها باید شفاف شود و مشخص شود هرکس چه کاری باید انجام دهد و در چه مدتی کاری را به نتیجه برساند چون مدت دار بودن کارها باعث می شود زمینه بروز فساد افزایش پیدا کند. 

سالاری گفت: یکی از موضوعات مهم دیگر انتصابات است. مدیران عهده دار اموال عمومی هستند پس باید مدیران درست، مبنی بر رقابت و شایسته سالاری انتخاب کنیم تا اموال عمومی رابه دست بهترین‌ها بسپاریم. 

او افزود: حتی اگر فرد، فاسد هم نباشد اگر عملکرد خوبی نداشته باشد باز هم ممکن است باعث زیان بر اموال عمومی شود پس باید از کار برکنار شود. 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: اگر دو سال اخیر را با دوره‌های گذشته مقایسه کنید متوجه نحوه انتصابات می‌شوید به این صورت که انتخابات رانتی کاهش پیدا کرده و در شهرستان‌ها مدیران بومی انتخاب می‌شوند تا منابع دچار ضرر نشوند. 

سالاری افزود: کار دیگری که انجام دادیم بورسی کردن املاک و مستغلات است چراکه یکی از پر مفسده‌ترین معاملات، معاملات املاک است اما با بورسی کردن املاک و مستغلات در مقابل فساد می ایستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز