وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

سامانه شفافیت اعتماد از دست رفته مردم را باز می‌گرداند

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۱:۲۸:۴۴
کد خبر: ۱۰۴۴۴۱۹
سامانه شفافیت اعتماد از دست رفته مردم را باز می‌گرداند
محمد شریعتمداری گفت: با ایجاد سامانه شفافیت اعتماد از دست رفته مردم به مدیران کشور باز می‌گردد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد شریعتمداری، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در مراسم رونمایی از سامانه شفافیت گفت: روز آزادگان، خانواده و بازنشستگان را به همه تبریک می‌گویم.

او افزود: برای اینکه به روشنی و دقت همه چیز را ببینیم از یک عنصری به نام بصیرت باید صحبت کنیم. شفافیت نه تنها پایه مبارزه با فساد و جلوگیری از تبانی هاست بلکه وسیله ای ست برای حکمرانی مطلوب و خرد جمعی که چراغ راه مدیران است.

شریعتمداری عنوان کرد: شفافیت فضای نقد را فراهم می کند وقتی نقد ایجاد شود، زمینه اصلاح فراهم می شود و باعث می شود مدیران کشور خودشان را اصلاح کنند. 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: من همگان را به این پویش شفافیت دعوت می‌کنم چون راه نجات جمهوری اسلامی است چرا که یکی از گرفتاری های ما این است در حوزه نظارت بر مدیران اعتماد عمومی لطمه خورده بنابراین سامانه شفافیت باعث می شود اعتماد مردم به مدیران کشور بازگردد.

او بیان کرد: مجموعه گزارش های نظارتی درباره این وزارتخانه 25 درصد کاهش پیدا کرده است چون هر مدیری نظارت بر مجموعه خود را شروع کرده است. پس اگر بخواهیم با فساد مبارزه کنیم راهی جز شفافیت نیست. 

شریعتمداری اظهار کرد: اگر محمد شریعتمداری کاری برای مردم کرد پس کار خود را درست انجام داده است وگرنه با انتشار چند عکس کاری درست نمی شود و هیچ برنامه ای پیشرفت نمی‌کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: تبدیل مفاهیم کیفی به کمیت ها سخت است اما باید انجام شود تا همه مردم با زبان ساده متوجه امور شوند و از حق و حقوق خود مطلع شوند. 

او بیان کرد: از 32 سامانه شفافیت، امروز تعدادی از آنها رونمایی شد و قرار است باقی آنها در اختیار عموم قرار بگیرد تا مردم از عملکرد و اقدامات دستگاه های  مختلف از جمله شستا، صندوق بازنشستگی، بهزیستی و.... مطلع شوند. 

شریعتمداری بیان کرد: من بسیار از همه کسانی که ما را در این جلسه همراهی کردند، سپاسگزارم به خصوص کمیسیون اجتماعی که ما در مجلس شورای اسلامی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز