رگبار باران در برخی استان‌ها

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۸:۲۲:۲۴
کد خبر: ۱۰۴۴۵۱۶
رگبار باران در برخی استان‌ها
سازمان هواشناسی با پیش بینی رگبار باران و رعدوبرق تا پایان هفته در برخی استان ها از کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور طی امروز تا سه شنبه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی طی سه روز آینده در استان های ساحلی دریای خزر، برخی مناطق استان های اردبیل، خراسان شمالی، شمال آذربایجان شرقی و شمال  آذربایجان غربی بارش باران پیش بینی می شود.

همچنین طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب فارس افزایش ابر، رگبار باران، وزش باد و گاهی رعدوبرق پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از امروز تا سه شنبه دمای هوا در نوار شمالی کشور به ویژه استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل به طور محسوسی کاهش می یابد و دریای خزر نیر تا فردا مواج پیش بینی شده است.

روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز در استان های ساحلی دریای خزر و چهارشنبه در شمال استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش های پراکنده پیش بینی می شود. پنجشنبه در سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش بینی می شود و پدیده غالب تا 5 روز آینده در شرق کشور به ویژه زابل وزش باد و گردوخاک است.

همچنین 5 روز آینده شرقی دریای همان و امروز و فردا نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج پیش بینی شده است.

نظر شما