شهردار تهران در بررسی گزارش تفریغ سال ۹۷ مطرح کرد:

تحقق ۹۴ درصدی بودجه شهرداری در سال ۱۳۹۷

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۲:۵۰:۲۶
کد خبر: ۱۰۴۴۷۳۰
تحقق ۹۴ درصدی بودجه شهرداری در سال ۱۳۹۷
پیروز حناچی در بررسی گزارش تفریغ بودجه سال 1397 شهرداری تهران، گفت: بودجه مصوب شهرداری تهران در سال 1397، معادل 17 هزار و 429 میلیارد تومان بوده که پس از طی سال مالی 1397، در نهایت 16 هزار و 424 میلیارد تومان شده است، که عملکرد در بخش مصارف و هزینه‎ها نشان دهنده تحقق 94 درصدی بودجه است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پیروز حناچی، شهردار تهران در بررسی گزارش تفریغ بودجه سال1397شهرداری تهران در دویست و سی و یکمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر تهران، گفت: حدود 70 درصد بودجه شهرداری عملا در سازمان‎ها و شرکت‎ها هزینه می‎شود. لذا  برگزاری به موقع مجامع شرکت‎ها و انضباط آنان، تاثیر مستقیمی در تهیه به موقع گزارش بودجه دارد. در همین راستا باید بگویم که 85 درصد شورای سازمان‎ها و مجامع شرکت‎ها تشکیل شده، اما هنوز مجامع 7 شرکت و سازمان برگزار نشده‎ است، که 15 درصد شرکت‎ها و سازمان‎ها را شامل می‎شود.  همچنین شرکت‎ها و سازمان‎هایی که موفق به ارائه عملکرد مکتوب شدند، 34 مورد بوده، که 90 درصد سازمان‎ها و شرکت‎ها را شامل می‎شود.

او افزود: در خصوص بودجه سال 1398 هم باید بابت تلاش زیاد اعضای محترم شورا و کمیسیون برنامه و بودجه  تشکر کنم، که باعث شد کمترین عدم انظباط مالی را داشته باشیم.

حناچی در رابطه با گزارش تفریغ  بودجه سال 1397 ، گفت: بودجه مصوب شهرداری تهران در سال 1397، معادل 17 هزار و 429 میلیارد تومان بوده که پس از طی سال مالی 1397، در نهایت 16 هزار و 424 میلیارد تومان شده است، که عملکرد در بخش مصارف و هزینه‎ها نشان دهنده تحقق 94 درصدی بودجه است، که گزارش آن امروز ارائه شد.

او ادامه داد: به لحاظ رعایت مصوبات و نیز  اصلاح و بهبود شرایط بودجه ریزی در معاونت مالی و برنامه‎ریزی شهرداری، و رویکرد کلی شهرداری، این  بهبود و ارتقای فرایند مورد انتظار بود.

شهردار تهران گفت: موارد مورد نظر شورای شهر در دستورکار معاونت‎های مالی و اقتصادی و برنامه‎ریزی، و کلیه ارکان شهرداری قرار دارد. امیدواریم که با تداوم همکاری میان شورا و شهرداری، شاهد قانونمداری و انضابط مالی در شهرداری باشیم، که هدف غایی ما است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز