درگیری مسلحانه ناجا با اشرار

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۳:۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۰۴۴۹۹۱
درگیری مسلحانه ناجا با اشرار
جانشین فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف 431 کیلو و 900 گرم انواع موادمخدر طی دو عملیات جداگانه در مرزهای شمالی استان حوزه زابل خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمدعلی محمدی گفت: در راستای تشدید مبارزه با موادمخدر و سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی زابل با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و به کارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقچیان موادمخدر برای انتقال محموله خود در حوزه‌ استحفاظی گروهان مرزی "قرقری" به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

او افزود: مرزداران هنگ مرزی زابل با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان به اجرای کمین هدفمند پرداخته و با کنترل و پایش منطقه، قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست صادر کردند که قاچاقچیان بدون توجه به دستور ماموران، سعی در متواری شدن از محل داشتند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان  سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هدفمند به سمت قاچاقچیان کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب ماموران، سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

سرهنگ محمدی بیان کرد: سوداگران مرگ که قصد داشتند محموله خود را از طریق یک دستگاه خودرو وارد کشور کنند، با رها کردن خودرو و محموله از محل متواری شدند و مرزداران موفق شدند در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، 330 کیلوگرم تریاک به همراه 72 کیلو و 400 گرم ید (مواد اولیه ساخت شیشه) را کشف کنند.

او در ادامه به یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر نیز اشاره کرد و افزود: در عملیاتی جداگانه، مرزداران گروهان مرزی هیرمند هنگ زابل موفق شدند 29 کیلو و 500 گرم تریاک را کشف کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز