معرفی انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات به عنوان انجمن علمی برتر

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۸:۵۵:۴۶
کد خبر: ۱۰۴۵۵۱۰
معرفی انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات به عنوان انجمن علمی برتر
انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات به عنوان انجمن علمی برتر یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی معرفی شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات در مراسم اعلام برگزیدگان یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فارابی که با حضور وزیر علوم، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و عضو شورای انقلاب فرهنگی برگزار شد، به عنوان انجمن علمی برتر معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت. 

انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات که ریاست آن را هادی خانیکی، استاد علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی برعهده دارد، دارای دو هزار عضو رسمی است و در استان‌های فارس، اصفهان، گلستان، خراسان رضوی، بوشهر، آذربایجان شرقی، یزد و خوزستان دارای شعب استانی است. 

این انجمن دارای کمیته‌های انتشارات و روابط عمومی، آموزش، همایش‌ها و کارگاه‌ها، روابط بین‌الملل، برنامه‌ریزی و گسترش گروه‌های علمی و دفاتر استانی و پژوهش و جذب منابع و اعتبارات و دارای گروه‌هیا علمی – تخصصی مطالعات سینما و تئاتر، مطالعات آینده‌پژوهی، مطالعات فضای مجازی، مطالعات سیاستگذاری فرهنگی مطالعات علم و رسانه، ارتباطات سلامت و محیط زیست، ارتباطات و حمل و نقل، شهر و زندگی روزمره، مطالعات کودکی، مطالعات جامعه مدنی، مطالعات بازی، مطالعات قومیتی و مطالعات آموزشی است. 

این انجمن در سال 98، 50 سخنرانی علمی و گردهمایی را برگزار کرده و در برگزاری 15 همایش  ملی و بین‌المللی نقش‌آفرینی داشته است. 

انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات در پروژه‌ها، تحقیقات و ارزیایی‌ طرح‌های گفت‌وگوی بین نسلی در جامعه ایران: با تأکید بر مسایل زنان، دختران و خانواده با معاونت زنان ریاست جمهوری و همچنین تدوین الگوی تدریجی ارتقا، سواد رسانه‌ای با پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات همکاری داشته و فعالیت کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز