از قاچاق مواد مخدر در کفش تا قاب فرش به خارج+ عکس

۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۰۷:۰۳:۳۹
کد خبر: ۱۰۴۵۸۰۱
از قاچاق مواد مخدر در کفش تا قاب فرش به خارج+ عکس
قاچاقچیان موادمخدر علاوه بر تغییر در نوع موادمخدر توزیعی، در روش های پخش آن ها نیز دست به ابتکارهایی زده اند که کار پلیس را در این زمینه سخت تر کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ با توجه به جدیت پلیس مبارزه با موادمخدر در مقوله مبارزه با سوداگران مرگ و دستگیری گسترده قاچاقچیان موادمخدر، این افراد رو به شیوه های جدید قاچاق آورده اند و تمام نبوغ خود را در این حوزه صرف می کنند. حوزه ای که بین المللی شدن آن و تبدیل ایران به یک کریدور جهانی آن را به شدت پیچیده تر کرده است.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت در این خصوص گفت: در روزهای اخیر یک باند دستگیر شد که به شکلی هنرمندانه و حرفه ای موادمخدر را در کفش جساسازی کرده اند.

او افزود: این افراد در پاشنه کفش محلی را تعبیه کرده بودند به شکلی که 50 گرم شیشه در آن محل جاساز می شده است.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: این موادمخدر در حال انتقال از ایران به سایر قاره ها بوده است و این مجرمین در عرصه بین المللی به فعالیت و قاچاق موادمخدر مبادرت می کرده اند.

موادمخدر

این مقام انتظامی گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر به واسطه طی کردن جدیدترین دوره های آموزشی و با اتکا به آموزش های علمی امروزه به صورت جدی با انواع شیوه های قاچاق آشنایی دارد و با جدیت با قاچاقچیان برخورد می کند. 

موادمخدر

سرهنگ حسنوند در رابطه با یک شیوه جدید دیگر که قاچاقچیان با اتکا به آن اقدام قاچاق موادمخدر کرده اند، اظهار کرد: قاچاقچیان موادمخدر با فرآوری موادمخدر و آب دیده کردن آن ها و به شکل قاب فرش، این موادمخدر را آماده قاچاق کرده اند و بر روی آن یک روکش به شکل چوب کشیده اند تا این موادمخدر شناسایی نشود.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت در پایان گفت: این موادمخدر شیشه نیز در حین خروج از کشور کشف و ضبط شده است. قاچاقچیان از تمام ظرفیت قاب فرش استفاده کرده و تمامی ظرفیت آن را با شیشه پر کرده اند و صرفا یک روکش طرح چوب بر روی آن کشیده اند تا بتوانند حجم بیشتری شیشه به خارج از کشور قاچاق کنند.

//انتهای پیام: 3

نظر شما