کدام استان‌های کشور گرم‌تر می‌شوند؟

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۹:۳۰:۳۴
کد خبر: ۱۰۴۶۲۴۸
کدام استان‌های کشور گرم‌تر می‌شوند؟
یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ کبری رفیعی درخصوص آخرین وضعیت جوی کشور گفت: امروز در مناطقی از استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده باران و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: طی ۲ روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات کرمان، هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق استان فارس رگبار، رعد و برق و و وزش باد رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه همین شرایط روز جمعه برای ارتفاعات استان کرمان پیش بینی می‌شود، بیان کرد: بعد از ظهر شنبه و روز یکشنبه در شمال آذربایجان های شرقی و غربی انتظار بارش باران رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد را داریم.

رفیعی با بیان اینکه روز یکشبه همین شرایط برای سواحل دریای خزر پیش بینی می‌شود، افزود: پدیده غالب طی ۵ روز آینده در نواحی شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید است که گاهی منجر به خیزش گرد و خاک می‌شود.

او با اشاره به اینکه شرق دریای عمان طی ۵ روز آینده مواج و متلاطم است، اظهار کرد: از امروز تا روز جمعه دمای هوای در نوار شمالی کشور بین ۴ تا ۶ درجه افزایش می‌یابد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوایی پایتخت توضیح داد: آسمان تهران امروز صاف است و گاهی وزش باد در آن رخ می‌دهد و حداکثر دمای آن ۳۴ و حداقل دما به ۲۴ درجه می رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز