جمع آوری دو واحد آلاینده و غیرمجاز در غرب استان تهران

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۶:۳۸
کد خبر: ۱۰۴۶۳۹۲
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار گفت: دو واحد آلاینده غیرمجاز در محدوده شهریار که با ایجاد آلایندگی موجب تهدید علیه سلامت مردم و تخریب محیط زیست شده بودند جمع آوری و تعطیل شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ شیدا اکار در تشریح این خبر افزود: طی بررسی شکایات واصله در حوزه استحفاظی شهرستان شهریار، یک واحد غیرمجاز فعال در زمینه جمع آوری ضایعات و بازیافت و یک واحد تولید ذغال شناسایی شدند که پس از ابلاغ اخطاریه قانونی به متصدی واحدها مبنی بر توقف و تعطیلی فعالیت آلاینده خود در پایان مهلت داده شده این واحدها تعطیل و جمع آوری شدند.

اکار با اشاره به اینکه این کارگاه ها بدلیل غیر مجاز بودن و عدم رعایت ملاحظات زیست محیطی در فعالیت خود منجر به آلودگی هوا و خاک و شکایات مردمی شده بودند، تصریح کرد: سلامت مردم و محیط از اولویت های محیط زیست بوده و فعالیت هایی که این دو را به مخاطره بیاندازد مجاز به ادامه کار نیستند.

او در پایان اظهار کرد: انتظار می رود صاحبان واحدهای تولیدی صنعتی قبل از شروع به فعالیت خود ضمن اخذ مجوزهای لازم ملاحظات زیست محیطی را در فعالیت خود رعایت و اجرا کرده تا با مشکلات بعدی مواجه نشوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز