شهردار تهران:

کرونا مشاغل روزمزد را تحت تاثیر قرار داد

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۱:۴۲:۰۱
کد خبر: ۱۰۴۶۸۶۳
کرونا مشاغل روزمزد را تحت تاثیر قرار داد
پیروز حناچی گفت: از اسفند 98 کشور درگیر ویروس کرونا بود و مشاغل روز مزد تحت تاثیر قرار گرفتند اما مردم به یاری هم آمدند و در شهرداری تهران ماسک و مواد مورد نیاز تامین شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پیروز حناچی، شهردار تهران، در مراسم تجلیل از مدافعان سلامت و نکو داشت روز پزشک با تبریک این روز گفت: در دوران دفاع مقدس خدمات تاثیر گذاری توسط جامعه پزشکی ارائه شد به شکلی که پیش از عملیات ها پزشکان از دانشگاه ها در بیمارستان های صحرایی مستقر می شدند و به ارائه خدمات می پرداختند. هیچ گاه صحنه کنترل شریال حیاتی یک مجروح توسط پزشک در یکی از سنگرهای دفاع مقدس را فراموش نمی کنم زحماتی که آن دوران کشیده شد بسیاری ازموفقیت های امروز را رقم زده است.

حناچی افزود: تلاش کادر درمان در ایام کرونا در بیمارستان های معین کشور صحنه های مانند روزهای دفاع مقدس را یاد آوری کردند و قطعا این لحظات در تاریخ ثبت خواهد شد.

او تاکید کرد: از اسفند 98 کشور درگیر ویروس کرونا بود و مشاغل روز مزد تحت تاثیر قرار گرفتند اما مردم به یاری هم آمدند و در شهرداری تهران ماسک و مواد مورد نیاز تامین شد.

شهردار تهران در پایان گفت: مسئولان کشور برای امور جاری کشور برنامه ریزی می کنند و برخی برنامه ریزی ها نیز  در قالب مسائل روزمره است که نتیجه هر گونه اقدام در درازای تاریخ مشخص می شود. امیدواریم زحمات تیم درمان مورد رضایت خداوند قرار گرفته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز