به مناسبت روز پزشک انجام شد؛

برگزاری مراسم مجازی یادبود شهدای مدافع سلامت در منطقه ۱۹

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۲:۵۷:۳۴
کد خبر: ۱۰۴۶۸۹۹
برگزاری مراسم مجازی یادبود شهدای مدافع سلامت در منطقه ۱۹
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 از برگزاری مراسم مجازی یاد بود شهدای مدافع سلامت به مناسبت بزرگداشت روز پزشک خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محسن فریدی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در تشریح برنامه های مناسبتی روز پزشک گفت: به همین مناسبت ویژه برنامه های فرهنگی و سلامت محور مختلفی تدارک دیده شده است که از ابتدای شهریور ماه به مدت یک هفته برگزار می شود.

او با اشاره به تلاش و ایثار پزشکان بخصوص در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا و  شهادت جمعی از پزشکان و کادر درمان بیان کرد: به منظور بزرگداشت مقام شهدای عرصه سلامت مراسم فاتحه خوانی به یاد این عزیزان  در یکی از مساجد  برگزار و به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام اداره سلامت منطقه پخش خواهد شد. ضمن اینکه تصاویر یادبود مدافعان سلامت در ساختمان های شهرداری نیز نصب خواهد شد.

فریدی ارائه خدمات رایگان پزشکی را از دیگر برنامه های مناسبتی این هفته اعلام کرد و افزود: در همین راستا تیم جهادی متشکل از کادر پزشکی، مشاور روانشناسی، کارشناس ماما و بهداشت در روستای جعفرآباد باقراف مستقر شده و از ساعت 9 لغایت 12 روز شنبه یکم شهریورماه به اهالی این روستا خدمات پزشکی ارائه می کنند.

این مسئول ادامه داد: گفتگوی صمیمی با پزشکان  یکی دیگر از برنامه های این هفته است که به منظور ایجاد فرصتی برای آشنایی شهروندان با دغدغه ها، چالش ها و خواسته های پزشکان اجرا می شود. همچنین تقدیر از پزشکان داوطلب در عرصه خدمت رسانی رایگان به شهروندان به عنوان حسن ختام برنامه های این هفته خواهد بود.

روز پزشک

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز