معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

عزادارى براى امام حسین(ع) ستونی است که سال‌ها بدان تکیه کردیم

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۴:۲۲:۲۹
کد خبر: ۱۰۴۶۹۴۳
عزادارى براى امام حسین(ع) ستونی است که سال‌ها بدان تکیه کردیم
تندگویان نوشت: آغاز محرم که فرا مى رسد، نمی توانیم عزادارش نباشیم. عزادارى براى امام حسین(ع) و یا دواقعه کربلا ستون هایى است که سال‌ها بدان تکیه کردیم و بقول فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی در اولین محرم پس ازشهادتش ما ملت امام حسینیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد مهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در اینستاگرام خود نوشت: گریه بر حسین(ع) و یاد عاشورا براى ما ایرانى ها و بخصوص جوانان عاشق حسین(ع)، مثل هوایى ایست که تنفس مى کنیم. آغاز محرم که فرا مى رسد، نمی توانیم عزادارش نباشیم. عزادارى براى امام حسین(ع) و یا دواقعه کربلا ستون هایى است که سالها بدان تکیه کردیم و بقول فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی در اولین محرم پس ازشهادتش ما ملت امام حسینیم.

امسال به واسطه شرایط ایجاد شده ناشى از شیوع بیمارى کرونا در کشور، برگزارى مراسم محرم و عزادارى ها اما شکل دیگرى به خود خواهند گرفت که تهدیدى براى اوضاع حاضر نباشد. اینکه در هر شرایطى راهى براى ذکرحسین(ع) ویاران با وفایش گشوده است نشان از حقانیت و خلوص این ایام دارد.

در محرم امسال، همانگونه که مقام معظم رهبرى فرمودند، لازمست کلیه عزادارى ها در کشور با رعایت کامل مصوبات ستاد مبارزه با کرونا برگزار گردد و این فرصتى است براى جوانان تا بار دیگر حضور خود را ثابت نمایند. جوانان کشور امسال ضامنین سلامت عزاداران حسینى خواهند بود و از  این طریق شکوه محرم را با تضمین رعایت پروتکل هاى کامل بهداشتى و تامین سلامتى عزاداران حفظ مى نمایند. بدین منظور خانه هاى جوانان در سراسر استان ها و شهرستان هاى کشور، تبدیل به خانه هاى حافظان سلامت عزاداران حسینى مى گردد.

از تمامى تشکل هاى جوانان می خواهم امسال قلب سوگوارشان را اینگونه جلا بخشند. در کنار عزاداران حسینى، مدافعین سلامتشان باشند و با نذر ماسک و مواد ضدعفونى کننده و تذکرات لازم به منظور به رعایت اصول بهداشتى در طول عزادارى ها، در عین احترام کامل به عزاداران سلامتشان را تامین نمایند. همچنین در راستای ترویج فرهنگ هرخانه یک حسینه تمام همت خود را برای تولید محتوا به کار ببندند تا عزاداران بتوانند در بستر فضای مجازی و رسانه ایی درخانه خود روضه سید و سالار شهیدان را برپا دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز