کشف بیش از نیم تن مواد مخدر در اصفهان

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۰:۱۱
کد خبر: ۱۰۴۷۴۷۱
کشف بیش از نیم تن مواد مخدر در اصفهان
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۵ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد که قصد انتقال ۱۰۰ کیلو حشیش و ۴۵۴ کیلوتریاک از مسیر اصفهان به تهران را داشتند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر گفت: ماموران  مبارزه با مواد مخدر استان آگاه شدند که تعدادی قاچاقچی مواد افیونی قصد دارند محموله ای از مواد را با استفاده از مسیر استان اصفهان به استان تهران منتقل کنند که وارد عمل شده و با استقرار در ورودی استان به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.

او افزود: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو پارس مشکوک شده و آن را متوقف کردند که در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این خودرو به عنوان راه پاک کن خودروهای حامل مواد مخدر عمل می کرده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: در ادامه این ماموران موفق شدند یک دستگاه پراید و یک دستگاه خودرو کامیونت حامل مواد افیونی را شناسایی و متوقف کرده و در بازرسی دقیق از آنها ۱۰۰ کیلو حشیش و ۴۵۴ کیلو تریاک کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در مجموع ۵۵۴ کیلو مواد افیونی در این عملیات کشف شد اظهار داشت: در این رابطه ۵ قاچاقچی مواد افیونی دستگیر و همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

نظر شما