در پی ابلاغ مصوبه شورای اسلامی شهر تهران انجام شد؛

تبدیل آراء ۴۰ پرونده ماده صد مشمول رأی تخریب به جریمه ریالی در منطقه ۱۹

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۲:۳۴
کد خبر: ۱۰۴۷۶۶۱
معاون شهرسازی و معماری منطقه 19 از تبدیل آراء ماده صد مبنی بر تخریب و اعاده به جریمه ریالی و توافق درخصوص 40 پرونده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی داوطلب با اشاره به مصوبه 2650 شورای اسلامی شهر تهران (کرونا) درخصوص تبدیل پرونده های دارای رأی ماده صد مبنی بر تخریب واعاده گفت: درهمین راستا از ابتدای خرداد ماه سال جاری تاکنون رأی 40 پرونده طی توافق صورت گرفته به جریمه ریالی تبدیل شدند.

به گفته این مسئول پرونده های مشمول بهره مندی از این مصوبه باید در پهنه طرح تفصیلی مرتبط با تجاری و یا مسکونی(M ،S و R) قرار داشته و قوانین لازم الاجرا از جمله ضوابط شهرسازی، بهداشتی و فنی در آن ها رعایت شده باشد.

او همچنین در جلسه ماهانه اجرای احکام منطقه که با حضور شهرداران و کارشناسان اجرای احکام نواحی و رئیس اجرای احکام این منطقه برگزار شد، بر تسریع در اجرای آراء ریالی و تخریب و اعاده ماده صد براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران توسط نواحی تأکید و بیان کرد: این معاونت با مدیریت موضوع و با همکاری شهرداری نواحی و اداره های شهرسازی و اجرای احکام منطقه، نسبت به ممیزی مورد به مورد کلیه پرونده های دارای رأی موجود در ناحیه اقدام و درخصوص هر یک از پرونده ها تصمیم گیری و تعیین تکلیف می کند.

داوطلب با بیان اینکه تنها پرونده های ماده صد قبل از مهرماه سال ٩٥ که دارای رأی تخریب و اعاده هستند مشمول این مصوبه می شوند، خواستار اطلاع رسانی دقیق به شهروندان درخصوص این مصوبه و شرایط بهره مندی از آن در نواحی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز