وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

صدای محرومان را خوب نمی‌شنویم/ لزوم به کارگیری جوانان با انگیزه و بازنشستگان خوش فکر

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۶:۵۱
کد خبر: ۱۰۴۷۷۶۳
صدای محرومان را خوب نمی‌شنویم/ لزوم به کارگیری جوانان با انگیزه و بازنشستگان خوش فکر
شریعتمداری گفت:در نظام اداری کشور دچار کم شنوایی هستیم و صدای محرومان،فقرا و ... را خوب نمی شنویم و خوب نمی‌بینیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مراسم رونمایی و بهره‌برداری از مرکز پاسخگویی و ارائه خدمات به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، فولاد، روستاییان و کشاورزان و رونمایی از مرکز نوآوری و محل استقرار استارتاپ ها و نوآوران اجتماعی با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون،  کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

محمد شریعتمداری، وزیر تعاون،  کار و رفاه اجتماعی پس از بازدید از مرکز نوآوری و محل استقرار استارتاپ‌ها و نوآوران اجتماعی گفت: در آستانه دولت حسینی هستیم این تقارن باعث افتخار است. هفته دولت ما عاشورایی و تاسوعایی است.

او افزود: در نظام اداری کشور دچار کم شنوایی هستیم و صدای محرومان،فقرا و ... را خوب نمی شنویم و آنان را خوب نمی‌بینیم. مرکز ارتباط صبا همان سمعک ما است تا بهتر ببینیم و بهتر بشنویم این مرکز جایی برای شناسایی مشکلات و حل آن است.

وزیر کار تصریح کرد: این مرکز در پی ارتقای کیفیت ذی نفعان است و چاره اندیشی نوآورانه است.

شریعتمداری ادامه داد: مشتری مداری نوکری برای مراجعان است و امید است شبکه های اجتماعی متعدد را در این اقدام شریک کرد. باید به سمتssrm حرکت کرد.

او با اشاره به داستان امام حسین که مشکلش را به شکل مکتوب به حضرت ارائه داد تصریح کرد: این اقدام کریمانه است.

به گفته او امید است مرکز srmبه یک استراتژیک ذی نفع پروری تبدیل شود و راهبردی کردن و عملیات کردن مشکلات تحت بررسی قرار گرفته شود و در حوزه تحلیلی نیز به بررسی برسد.

شریعتمداری گفت: طرح srmباید ارتباط دو طرفه به دنبال داشته باشد در دنیا در حوزه اجتماعی اقدامات خوبی انجام شده است در کشور ما نیز سامانه صبا می‌تواند جامعه معلولان، زنان سرپرست خانوار، کودکان کار و ...را تحت پوشش قرار دهند طبیعتاً با حضور جوانان و فرهیختگان راهکارهای مناسبی در این زمینه ارائه می شود.

وزیر تاکید کرد: امید است این مرکز همراه با خیر و تحول باشد تا بتوان با فکر نو تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد، چالش جوان امروز اشتغال و ازدواج است. با مهارت آموزی به جوانان همراه با پویایی، نوگرایی و احترام به سالمندان می توان تهدیدهای جمعیتی را کاهش داد.

او بیان کرد: تجربیات بازنشستگان را می توان با مشاوره شغلی مورد استفاده قرار داد همچنین تجمیع بازنشستگان خوش فکر با شوق جوانان از ارزش برخوردار است.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز