شهردار تهران:

خط ۱۰ مترو پس از محرم کلید می خورد

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۹:۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۰۴۷۸۸۲
خط ۱۰ مترو پس از محرم کلید می خورد
پیروز حناچی در آیین افتتاح پلازای امیر کبیر از کلید خوردن ۱۰ خط مترو پس از محرم خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پیروز حناچی، شهردار تهران در جریان افتتاح پلازای امیرکبیر گفت: این پروژه یکی از علائم تغییر در شهر است. راهبرد ما حرکت به سمت پروژه های محلی است.

او افزود: تا پایان امسال پروژه های این چنینی به وفور افتتاح خواهد شد. این پروژه ها تاثیرات زیادی بر مردم و شهروندان دارد و با توجه به کوچک بودن آن ها می توان تعداد بیشتری از آن ها را افتتاح کرد.

حناچی تصریح کرد: نحوه مدیریت این فضاها بر اداره این فضاها بسیار تاثیرگذار است. در لشگرآباد اهواز در طول روز جنایت رخ می داد اما با یک طرح شهری خوب آن منطقه اهواز به یک منطقه توریستی بدل شده است. این محل نیز پتانسیل گردشگری دارد و با وجود مترو نیز دسترسی به آن راحت تر می شود. توسعه قلمرو عمومی برای شهروندان اساس آن وجود حمل و نقل است.

او افزود: تلاش برای ارتقای کیفیت زندگی در شهر تهران هدف ما است. این زیرساخت ها سبب می شود تا سرمایه گذاری های بعدی نیز صورت گیرد. سرمایه گذاری هایی که بر حمل و نقل استوار می شود.

حناچی تصریح کرد: امسال با توجه به کرونا یک محرم متفاوت خواهیم داشت. شعار ما هر خانه یک تکیه است. بر اماکن عمومی شهر به خوبی نظارت خواهیم کرد تا این محرم نیز به خوبی برگزار شود. امسال سال خوبی خواهد بود و امید است تا پایان سال 12 ایستگاه مترو دیگر افتتاح شود. بعد از ایام محرم خط 10 مترو تهران نیز کلید خواهد خورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز