گروگان گیری در جنوب کشور

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۲۳:۰۶:۱۵
کد خبر: ۱۰۴۷۹۱۱
گروگان گیری در جنوب کشور
نوجوان 14 ساله ای که در منطقه رمین شهرستان چابهار توسط افرادی ربوده شده بود در یک عملیات ضربتی توسط مرزبانان پایگاه دریابانی چابهار در کمتر از یک ساعت به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزری برنا؛ سردار محمد ملاشاهی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در روستای "رمین" شهرستان چابهار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مرزداران پایگاه دریابانی قرار گرفت.

او افزود: با توجه به حساسیت موضوع و برای جلوگیری از فرار متهمان، سریعا با اجرای طرح مهار، راه های ورودی و خروجی روستا توسط مرزبانان پاسگاه مرزی دریایی رمین مسدود و با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات محلی، شناسایی متهمان و محل اختفای آنها در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در ادامه تصریح کرد: مرزبانان پس از انجام یک سری تحقیقات گسترده با استفاده از شیوه های نوین اطلاعاتی، مخفیگاه آدم ربایان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و منسجم یکی از آدم ربایان را کمتر از یک ساعت دستگیر  و فرد ربوده شده را آزاد و به آغوش خانواده بازگرداندند.

سردار ملاشاهی با اشاره به اینکه دستگیری دیگر متهم متواری این پرونده در دستور کار مرزبانان قرار دارد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی، آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان به صورت قانونی و قاطعانه برخورد خواهد شد.

نظر شما