دستگیری سردسته باند مخوف تندر

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۲۳:۳۷:۵۳
کد خبر: ۱۰۴۷۹۱۴
دستگیری سردسته باند مخوف تندر
فرمانده یگان ویژه استان ایلام از دستگیری سردسته باند "تندر" خبرداد و گفت: یگان های ویژه ناجا در بحث مبارزه با اراذل و اوباش مقتدرانه وارد میدان می شوند و امنیت مردم و جامعه از اهداف اصلی مبارزره با اراذل و اوباش است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ اکبر عباسی، ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم، اظهار کرد: در راستای ماموریت ابلاغی از سوی فرماندهی انتظامی استان ایلام در راستای طرح مبارزه با اراذل و اوباش، تیم اطلاعاتی این یگان به همراه یک گروه از زبده ترین نیروها به جهت همکاری با پلیس اطلاعات و امنیت استان به مقابله با مخلان نظم وامنیت پرداخته است.

او افزود: پس از بررسی های تکمیلی و اشراف اطلاعاتی کامل یک دستگاه خودرو سمند به همراه چهار سرنشین در منطقه بام ایلام شناسایی که با اقدام به موقع، این خودرو به صورت نامحسوس کنترل و نهایتا گشت اعزامی در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه خودرو را در پارک جنگلی جغاسبز متوقف و تمامی سرنشینان آن که همه جزو باند قاچاق اسلحه بودند را دستگیر کردند.

فرمانده یگان ویژه استان ایلام در ادامه گفت: پس از بازدید اولیه از خودرو یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه دو تیغه خشاب و دو عدد غلاف خشاب و تعداد 40 عدد فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح سرد از نوع (قمه) کشف گردید.

سرهنگ عباسی تصریح کرد: در ادامه خودرو و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به پلیس اطلاعات و امنیت استان منتقل و مشخص گردید که سردسته باند قاچاق اسلحه و مهمات که از اراذل و اوباش درجه یک استان نیز بوده و در خرید فروش اسلحه و مهمات به صورت قاچاق نقش کلیدی داشته، با راه اندازی باندی به نام"تندر" اقدام به خرید سلاح و مهمات از استان های خوزستان و لرستان می کرده است و به جهت خرید و فروش سلاح در فضای مجازی تبلیغات وسیعی نیز داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز