وضعیت محدودیت های ترافیکی در تعطیلات ماه محرم

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۰۶:۵۸:۴۱
کد خبر: ۱۰۴۸۲۴۶
وضعیت محدودیت های ترافیکی در تعطیلات ماه محرم
پلیس راهور ناجا با توجه به تعطیلات آخر هفته و ایام محرم برای تردد در برخی محورهای مواصلاتی محدودیت هایی وضع کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ با توجه به تقارن تعطیلات آخر هفته و ایام سوگواری محرم و سفر برخی از شهروندان به اماکن و شهرهای زیارتی پلیس راه کشور برای برخی جاده‌های مواصلاتی محدودیت ترافیکی وضع کرد.

ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در برخی محورها در روزهای تعطیل

سردار تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور ناجا، در این خصوص گفت: از ساعت 12 روز چهارشنبه پنجم شهریور لغایت ساعت 6 صبح روز سه‌شنبه 11 شهریور در محورهای کرج- چالوس، فیروزکوه، هراز، تهران- سمنان تا مشهد تردد کلیه موتورسیکلت‌ها به استثنای موتورسیکلت‌های امدادی و انتظامی ممنوع است.

او افزود: در محور کرج- چالوس تردد کلیه تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها در ایام تعطیلات ممنوع است. تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 12 روز چهارشنبه و پنجشنبه تا 2 بامداد از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است. همچنین از ساعت 15 روز چهارشنبه تا ساعت 2 بامداد از دو راهی شهرستانک به سمت مرزن‌آباد مسیر یک‌طرفه خواهد شد.

محدودیت تردد در جاده چالوس

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 15 الی 24 روز جمعه از سمت مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران- شمال ممنوع است. از ساعت 18 الی ساعت 24 همان روز از دو راهی شهرستانک به سمت مرزن‌آباد مسیر یک طرفه خواهد شد. از ساعت 15 الی 24 روز شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال، تردد به سمت مرزن‌آباد ممنوع است. از ساعت 18 الی ساعت 24 روز شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران- شمال تردد و مسیر یک طرفه خواهد شد.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص محدودیت‌های ترافیکی روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای یکشنبه و دوشنبه الی ساعت 2 بامداد از سمت کرج و آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است. از ساعت 15 روزهای یکشنبه و دوشنبه الی ساعت 2 بامداد از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران نیز مسیر یک طرفه خواهد شد. تردد کلیه تریلرهای در محور هراز ممنوع است. تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 روز چهارشنبه تا ساعت 2 روز بعد از محور هراز ممنوع است.

ممنوعیت تردد به سمت آمل

سردار حسینی با اشاره به ممنوعیت تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح الی 2 بامداد روز پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه اذعان کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 2 بامداد روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع است. از ساعت 16 الی 2 بامداد روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه از آبسک به سمت رودهن نیز مسیر یک طرفه است. این محدودیت‌ها با توجه به حجم ترافیک ممکن است تغییر کند.

این مقام ارشد انتظامی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی در سایر جاده‌ها گفت: محور تهران- فیروزکوه- قائمشهر به سمت سمنان و سمنان به سمت قائمشهر، تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح الی 24 روز یکشنبه مورخ 9 شهریور ماه ممنوع است. محور آستارا به اردبیل و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 الی 24 روزهای پنجشنبه و یکشنبه ممنوع است.

ممنوعیت تردد در محور سلفچگان قم

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در پایان اظهار کرد: در محور رشت به سمت قزوین، تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 الی ساعت 24 روزهای پنجشنبه و یکشنبه ممنوع است. در باند رفت محور سلفچگان به سمت قم تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 2 بامداد الی 24 روز یکشنبه ممنوع است و مسیر جایگزین آن مسیر تهران ساوه سلفچگان است. در سایر محورهای کشور محدودیت تردد وجود ندارد.

انتهای پیام: 2.5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز