نصب ۱۲هزار متر ریسه پرچمی مشکی و کتیبه در میادین و معابر اصلی منطقه ۱۷

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۳:۱۱:۰۶
کد خبر: ۱۰۴۸۸۲۹
شهردار منطقه 17 با تاکید بر اینکه منطقه 17 با فرارسیدن ایام شهادت امام حسین و یارانش رنگ و بوی عاشورایی گرفته گفت: نصب 12 هزار متر ریسه پرچمی مشکی و کتیبه در میادین و معابر محلات از جمله اقدامات صورت گرفته است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمود کلهری، شهردار منطقه 17 گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری سید وسالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران با وفایش امسال نیز چهره شهر سیاه پوش شده و دارالشهدای تهران نیز با برنامه ویژه شهرداری منطقه 17 به سوگ شهدای کربلا نشسته است.با توجه به شیوع بیماری کرونا و تغییرات در برگزاری عزاداری ها لازم است که شهر بیش از گذشته چهره حسینی به خود بگیرد و به همین دلیل شهرداری منطقه 17 تهران برنامه های ویژه ای برای ماه محرم در نظر گرفته است.

شهردار منطقه 17 تهران افزود: در این ایام و با برنامه ریزی های صورت گرفته تا کنون 12 هزار متر ریسه پرچمی مشکی و کتیبه در میادین و معابر اصلی محلات مناطق و همچنین ساختمان های اصلی و وابسته به شهرداری منطقه 17 و 200 متر ریسه مشبک در مقبره شهدای ابوذر و زمزم نصب شده است.

کلهری ادامه داد: یک پرچم بسیار بزرگ مشکی در میدان نهم دی و دو پرچم بسیار بزرگ ایران در خیابان زمزم و خیابان نقی منصوری  و 222 عدد پرچم های مشکی و ایران نیز در میدان نهم دی،پل سواره رو قلعه مرغی،هلال احمر و شهرداری های محلات نصب شده است.

او در پایان با بیان اینکه نمای ساختمان های شهرداری منطقه 17 سیاهپوش شده است تاکید کرد:سیاهپوشی نمازخانه های بوستان های مهم،اکران تبلیغات محیطی به مناسبت محرم،اجرای حذف زوائد فیزیکی مسیرهای منتهی به مراسم ،خاموش نمودن تمام ریسه های بلوطی و شلنگی در خیابان ابوذر، رشیدی جهان و میدان نهم دی از جمله دیگر اقدامات شهرداری منطقه 17 برای ایام سوگواری امام حسین(ع) بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز