رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ:

جلوگیری از خودسوزی مرد متشاکی، مامور پلیس را به ICU کشاند

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۱:۴۷
کد خبر: ۱۰۴۸۹۳۵
جلوگیری از خودسوزی مرد متشاکی، مامور پلیس را به ICU کشاند
سردار کیوان ظهیری گفت: در جریان نجات جان یک مرد که به دلیل گرفتن حکم خلع ید از مراجع قضایی اقدام به خودسوزی کرده بود یک مامور پلیس دچارسوختگی شدید شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار کیوان ظهیری، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در جزئیات خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته یکی از مأموران کلانتری قلهک برای اجرای ابلاغ قضایی و حکم خلع ید به همراه نماینده دادستان و دادورز به ادرس مشخص در خیابان شریعتی_ یخچال مراجعه می‌کند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: آدرس فوق خانه ای متعلق به یک خانم بود اما همسرشان در آنجا ساکن بودند و خانم طبق قانون حکم خلع ید را از مراجع قضایی گرفته بودند.

او گفت: هنگامی که مامور به همراه نماینده دادستان به آدرس می روند همسر خانم همه چیز را پذیرفته و بعد نماینده قانونی دادگستری مشغول تنظیم صورتجلسه می شود که در این حین همسر خانم وارد آشپزخانه شده و یک قوطی وایتکس که محتوی تینر بود را روی خودش می ریزد  و بعد کبریت را روشن می کند که خودش را آتش بزند اما خوشبختانه مامور کلانتری که حواسش به آقا بود سریع کبریت روشن را با دست از مرد گرفته و وی را بلند کرده و به راهرو می برد تا از خطرات احتمالی جلوگیری کند.

سردار ظهیری ادامه داد: آقایی که روی خودش تینر ریخته بود بعد اظهار می کند که دارد می سوزد بلافاصله ماموران کلانتری وارد آشپزخانه شده و یک پارچ آب  می برد تا روی صورت مرد ریخته و از شدت سوزش صورتش کم کند غافل از اینکه این مرد در جیبش فندک داشته و با روشن کردن فندک خود را آتش می زند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: مامور جان برکف پلیس وقتی با این صحنه مواجه می‌شود پارچ آب را روی مرد ریخته و و دوباره او را بغل کرده و از پله ها پایین می آورد تا وارد حیاط کند و از سوختن بیشتر آن جلوگیری کند غافل از اینکه لباس خودش هم آغشته به تینر شده و خودش هم می سوزد.

او افزود: همسایگان, نماینده دادستانی و پسر 22 ساله مرد که در صحنه بودند با مشاهده این صحنه بلافاصله شلنگ‌آب را باز کرده و روی این دو نفر می ریزند.

سردار ظهیری افزود: با حضور عوامل اورژانس و آتش نشانی در نهایت این دو فرد به بیمارستان منتقل شده و همسر خانم به علت شدت جراحات وارده جان می سپارد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد: مامور جان برکف  کلانتری قلهک که ستوان دوم پرویز کرمپور نام دارد  سوختگی شدید 60 درصد از نوع درجه 3 از ناحیه صورت, سینه , دست  و ... شده و هم اکنون در آی سیو بیمارستان بستری است.

سردار ظهیری خاطرنشان کرد : مامور  کلانتری قلهک  برای نجات جان متشاکی این اقدام انسان دوستانه را انجام داد و خود نیز دچار سوختگی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز