پیام رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۲۰:۳۵:۱۶
کد خبر: ۱۰۴۹۰۰۷
پیام رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، به مناسبت فرارسیدن هفته دولت پیامی صادر کرد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سید جواد حسینی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، به مناسبت فرارسیدن هفته دولت پیامی صادر کرد. متن پیام سید جواد حسینی به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری هفته اول شهریور ماه، به نام هفته دولت یادآور نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و تمام کسانی است که دلسوزانه در راه خدمت به هموطنان، انسانیت را به تصویر کشیده و مسیر رشد وترقی، عمران وآبادانی و پیشرفت همه جانبه کشور را هموار نموده اند..

هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت که این وحدت و تلاش در جهت تحکیم آن سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز را به دنبال خواهد داشت و در این راستا چه نیکوست که دولتمردان و خدمتگزاران به مردم غیور ایران‌زمین برای ادامه دادن راه شهیدان والامقام با وحدت، همدلی و انسجام هم‌قسم شوند، برای ساختن ایرانی استوار و ایرانی آباد.

امروزه دولتمردان ما با پیروی از فرامین رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و با مشی اعتدال و با وحدت و خرد جمعی در کمال دلسوزی و صداقت در تلاشند تا با تکیه بر توانایی های زنان و مردان بزرگ این سرزمین ضمن حل مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه دوستان را امیدوار و دشمنان را مایوس نمایند و نام و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به حد اعلای خود برسانند.

بی‌تردید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال "جهش تولید" نامگذاری شد، فرصتی است برای مسئولان و مدیران تا با سرمشق قرار دادن و تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و راه و منش شهدای گرانقدر دولت، در راستای سربلندی و عزت ایران اسلامی و منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به مدیران و مسئولان و کارمندان دستگاه های مختلف به ویژه مدیران وکارکنان ادارات آموزش و پرورش استثنایی تبریک عرض می‌نمایم و توفیق روزافزون این عزیزان را در ارائه خدمات شایسته به خانواده ها و دانش آموزان با نیازهای ویژه از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.»

 

نظر شما