برای اولین بار در کشور رخ داد؛

ارائه خدمات و تسهیلات ویژه به ایثارگران

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۷:۳۳:۴۱
کد خبر: ۱۰۴۹۶۱۵
ارائه خدمات و تسهیلات ویژه به ایثارگران
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خدمات و تسهیلات ویژه به ایثارگران در پی امضای تفاهم‌نامه همکاری با وزارت کار ارائه می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع خبرنگاران گفت: از مهمترین مفاد تفاهم‌نامه همکاری وزارت کار با بنیاد شهید و امور ایثارگران حوزه‌های اشتغال، مسکن و درمان است.

او افزود: در بسیاری از موارد برای رسیدگی به امور ایثارگران قانونی وجود نداشت اما در  فصل های این تفاهم نامه این قوانین گنجانده و اجرا می‌شود.

اوحدی تاکید کرد: خانواده‌های شهیدان دغدغه فرزند پروری دارند اما در خانواده ایثارگران دغدغه اصلی اشتغال است. کارآفرینی با ظرفیت های فنی و حرفه ای از اولویت های این نهاد است و در حوزه درمان، درمانگاه های تامین اجتماعی به کمک خانواده های ایثارگر آمده اند.  ایثارگران با رسیدن به دوره میانسالی دچار بیماری های فراوان می‌شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: کم و کیف اجرای تفاهم نامه تحت بررسی است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تسهیلات در سامانه سجایا ارائه می شود گفت: هدف این است تا حواشی در این باره بروز نکند و تلاش شده درباره کم و کیف اجرای این تفاهم نامه نظارت جدی صورت گیرد. همچنین نظارت در استان‌ها از سوی ایثارگران انجام می شود.

اوحدی در پایان اظهار کرد: از سازمان برنامه و بودجه تشکر می کنم که در این شرایط کنونی این اتفاق بزرگ برای ایثارگران رخ داده است.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز