واکنش ناجا به اتفاقات روستای حضرت ابوالفضل(ع) اهواز

۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۲۳:۱۵:۳۵
کد خبر: ۱۰۵۱۰۲۸
واکنش ناجا به اتفاقات روستای حضرت ابوالفضل(ع) اهواز
جمعی از مسئولان انتظامی خوزستان با حضور در منزل امام جماعت روستای "ابوالفضل" اهواز از وی و اهالی این منطقه دلجویی کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ تعدادی از ماموران اجرائیات شهرداری، ماموران انتظامی با حضور فرماندار اهواز و معاون دادستان، عصر چهارشنبه در اجرای حکم خلع ید بخشی از اراضی بنیاد مستضعفان در روستای "ابوالفضل" اهواز با همراهی نماینده بنیاد مستضعفان به این روستا مراجعه کردند و پیش از رسیدن به روستا بین مردم و ماموران اجرایی شهرداری مشاجره و درگیری به وجود آمد که با دخالت ماموران انتظامی بدون خسارت مالی و جانی، درگیری تحت کنترل قرار گرفت.

با توجه به اهمیت به نگرانی مردم و به منظور جلوگیری از سوءاستفاده معاندین از این حادثه بنا به تدبیر تعدادی از معاونان انتظامی استان خوزستان، فرمانده انتظامی کلان شهر اهواز برای دلجویی از مردم روستای "ابوالفضل" در منزل حجت الاسلام "سید یوسف موسوی" امام جماعت این روستا حضور یافتند و از مردم این روستا که در منزل وی حضور یافته بودند دلجویی و نشستی تعاملی برگزار کردند.

سرهنگ "مختار حیدری" معاون هماهنگ کننده انتظامی استان خوزستان ضمن تشریح اجرای این حکم که بنا به درخواست بنیاد مستضعفان و مصوبه استانداری و دستور قضائی بوده است راجع به مشکل پیش آمده با مردم مفصل مذاکره کرد.

پیش از این فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز هرگونه تیراندازی به سمت مردم روستای "ابوالفضل( ع)" این شهرستان را تکذیب و گفته بود که ماموران این فرماندهی تنها برای جلوگیری از ادامه درگیری دخالت کرده اند.

گفتنی است، طرفین، مردم و مسولان ناجا تاکید کردند بایستی مطابق قانون با عاملان اصلی زمین خواری  برخورد بشود.

نظر شما