تندگویان از برگزارکنندگان پویش جوانان مدافع سلامت عزاداران قدردانی کرد

۱۳۹۹/۰۶/۰۹ - ۱۸:۵۷:۲۴
کد خبر: ۱۰۵۱۳۲۶
تندگویان از برگزارکنندگان پویش جوانان مدافع سلامت عزاداران قدردانی کرد
محمد مهدی تندگویان در اینستاگرام خود از حضور جوانان در پویش مدافعان سلامت عزاداران قدردانی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد مهدی تندگویان،معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّیِٔکَ عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللَّهِ [اَبَداً] ما بَقیتُ وَ بَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّی لِزِیارَتِکُمْ اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

عزت، شرف، مردانگى، شجاعت، حق طلبى، آزادگى.....

جوانان آزاده کشور، به شما میبالم که در این سن و در سازش با شرایط سخت این روزها، ثابت کردید که عمق پیام قیام حسین و عاشورا را دریافتید. شاید شرایط امسال فرصتى شد تا همگان دریابند عزادارى حسین نمایشى هرساله نیست که اکنون نتوان اجرا کرد، بلکه این دلهاى عزادار عاشقان است که با تمامى سختى هاى پیش امده، در روزهاى غمناک محرم همراه حسین و یارانش می‌شود.

جوانان وطن، به شما مى بالم که در لبیک به فرامین مقام معظم رهبرى اینچنین آگاهانه و با تمام وجود در پویش جوانان مدافعان سلامت عزاداران حضور بهم رساندید و با برپاىى خیمه هاى عزادارى حسینى تمام همت و توانتان را براى تامین سلامت عزاداران بکار گرفتید.

به شما میبالم که نذر خون و ماسک و مواد ضدعفونى کننده را ادا کردید.اقلام بهداشتى را با مدیریت تهیه و توزیع نمودید و نشان دادید که جوانان با چه قدرتى میتوانند مدافعان جان و سلامت هموطنان باشند. از نیازمندان دستگیرى کنند و رسم آزادگى را بر زانوهایشان استوار نگه دارند.

خاضعانه از شما سپاسگزارم که به عشق سالار شهیدان براى عزادارانى که امکان حضور در مجالس حسینى را نداشتند به تولید محتوا در فضاهاى مجازى پرداختید و تمام خلاقیت و هنرتان را بى چشم داشتى به عرضه نهادید.

اجر شما قطعا با صاحب این روزهاست. دعاى خیر هموطنان بدرقه راهتان و چه جوانى پر باریست این جوانى. از درگاه حق تعالى برایتان تعجیل در ظهور آقا امام زمان(عج) و دست لبیکتان به او در دفاع از دین مبین اسلام، را خواستارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز