«فناوری‌های نوین، استمرار یادگیری، تربیت تمام ساحتی»، شعار اجلاس سی و چهارم است

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۰۷:۵۹:۱۰
کد خبر: ۱۰۵۱۹۲۵
«فناوری‌های نوین، استمرار یادگیری، تربیت تمام ساحتی»، شعار اجلاس سی و چهارم است
عاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال در سال جهش تولید اجلاس را با شعار محوری فناوری‌های نوین، استمرار یادگیری، تربیت تمام ساحتی در حالی آغاز می‌کنیم که بیش از 4 سال از آخرین برگزاری اجلاس می‌گذرد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه سی و چهارمین اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور که صبح امروز 11 شهریورماه در نهاد ریاست جمهوری و همزمان از شبکه شاد پخش شد در راستای تبیین اهداف این دوره از اجلاس گفت: اکنون شرایط تحمیل شده از سوی کرونا زیست بوم جدیدی را برای ما رقم زده و مدیریت شایسته‌ای را به دنبال داشته است.

او ادامه داد: امسال در سال جهش تولید اجلاس را با شعار محوری فناوری‌های نوین، استمرار یادگیری، تربیت تمام ساحتی در حالی آغاز می‌کنیم که بیش از 4 سال از آخرین برگزاری اجلاس می‌گذرد.

احمدی لاشکی عنوان کرد: در اجلاس امسال برنامه گذشته را مرور و برنامه آینده را تنظیم می‌کنیم. ستاد اجلاس 34 با برگزاری جلسات و کمیته 8 گانه شرایط اجرای اجلاس را فراهم کرده است که باید از تلاش‌های همکاران تشکر کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش تفاوت اساسی اجلاس امسال را با 33 اجلاس گذشته به لحاظ ساختاری و محتوایی از دریچه فضای مجاری و مزین شدن اجلاس با رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست.

او ادامه داد که نقطه قابل تامل کرونا ایجاد فرصت برای دستگاه تعلیم و تربیت و راه‌اندازی شبکه بزرگ دانش‌آموزی شاد در بستر فضای مجازی را به دنبال داشت که کاهش 90 درصدی هزینه‌ها از دستاوردهای این اجلاس است. شاخص دیگر اجلاس امسال حضور 1575 نفر از اعضای شورای معاونان، شورای عالی، روسای منطقه، مدیران و معاونت‌هاست.

احمدی لاشکی گفت: شبکه شاد محصول واکنش به موقع وزیر آموزش و پرورش و تلاش همکاران در آموزش و پرورش بود اقدامی که توانست امید استمرار تعلیم و تربیت را به خانواده‌ها بازگرداند و شعار آموزش تعطیل بردار نیست را نهادینه کند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش افزود: شروع سی و چهارمین اجلاس در 11 و 12 شهریور با محمورهای تبیین خط مشی‌ها و برنامه‌های تداوم آموزش و یادگیری در سال جدید، اجرای سند و بسته‌های تحولی در زیست بوم جدید، فناوری نوین در زیست بوم جدید، خط مشی معلمان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها در سال جدید، مدیریت و راهبری آموزش مبتنی بر سند، عدالت آموزشی و برابری فرصت‌های یادگیری، اقتصاد آمزوش و پرورش و تحول در بهره برداری از منابع است.

او در ادامه به جزئیات سخنرانی‌ها و میزگردهای این دوره از اجلاس نیز پرداخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز