معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه خبر داد:

عبدل آباد محله منتخب پویش آرزوهای تهران در منطقه ۱۹

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۱:۲۵:۳۴
کد خبر: ۱۰۵۲۱۴۴
معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه 19 از اجرای پویش «آرزوهای تهران» در این منطقه طی فاز دوم پویش خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزرای برنا؛ نیما پروین، معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه با اشاره به تأکیدات شهردار منطقه بر ورود فعالانه به این پویش گفت: پویش آرزوهای تهران در فاز اول به صورت پایلوت در برخی از محلات منطقه 6 اجرا شد و در فاز دوم نیز در تعداد دیگری از محلات مناطق شهر تهران از جمله منطقه 19 اجرا خواهد شد.

او آرزوهای تهران را حرکتی مدنی با هدف بیان دغدغه ها و آرزوهای شهروندان تهرانی اعلام کرد و افزود: از نتایج مهم این پویش ریل گذاری برای تغییر نظام تصمیم گیری در شهر است بطوریکه خواستهای واقعی شهروندان سازه های اولیه تصمیمات مدیریت شهری باشد.

به گفته پروین طی برگزاری جسات متعدد با حضور شهردار، معاونین و مدیران شهرداری، شورایاران و ذینفعان محلی و بررسی شاخص های مورد نظر برای انتخاب محله پایلوت، درنهایت محله عبدل آباد به دلایلی از جمله برخورداری از فضای تجاری و تردد زیاد شهروندان و مسافران به عنوان محله منتخب برای اجرای این پویش پیشنهاد شد.

این مسئول تصریح کرد: محله عبدل آباد در فرایند اجرایی وارد سامانه پویش آرزوهای تهران شده تا شهروندان این محله بتوانند آرزوهای خود را در آن ثبت کنند.

معاون شهردار منطقه به بررسی ها و کارشناسی های متعدد درخصوص پویش آرزوهای تهران اشاره و بیان کرد: به منظور بهبود این پویش بسته پیشنهادی این منطقه شامل کاربست های اجرایی به دبیرخانه پویش مستقر در شورای اسلامی شهر تهران ارسال شده که مورد استقبال این دبیرخانه قرار گرفته است. ضمن اینکه این بسته پیشنهادی  به مرکز مطالعات شهر تهران، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نیز ارائه شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز