بارش باران ۴ روزه در برخی استان‌ها

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۰:۰۴:۳۴
کد خبر: ۱۰۵۲۵۲۲
بارش باران ۴ روزه در برخی استان‌ها
سازمان هواشناسی با پیش بینی باران و رعدوبرق ۴ روزه در برخی استان‌ها اعلام کرد: از دوشنبه هفته آینده بارش‌ها در سواحل شمالی کشور آغاز می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در ارتفاعات زاگرس واقع در غرب، جنوب غرب و برخی مناطق شمال غرب کشور رشد ابر،‌رگبار پراکنده،‌وزش باد شدید و گاهی رعدوبرق پیش بینی شده است. فردا در استان‌های اردبیل، گیلان، غرب مازندران،‌ارتفاعات البرز غربی و برخی مناطق شمال غرب بارش باران، وزش باد شدید موقتی و گاهی رعدوبرق پیش بینی شده و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات زاگرس شمالی نیز رشد ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

جمعه گستره بارش علاوه بر مناطق ذکر شده، مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی،‌دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین و البرز را نیز در بر می‌گیرد و در برخی مناطق غرب و جنوب غرب کشور رشد ابر گاهی رگبار پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی شده است.

شنبه هفته آینده در استان‌های مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز شرقی بارش پراکنده گاهی وزش باد و در برخی مناطق جنوب غرب کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود و از اواخر وقت دوشنبه در سواحل شمالی ابرناکی و بارش پراکنده آغاز می‌شود. طی سه روز آینده در خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک پدیده غالب خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز