دستگیری ادمین‌های ۶ کانال تلگرامی دلالان ارز در تهران

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۳:۴۸:۲۶
کد خبر: ۱۰۵۲۷۵۱
دستگیری ادمین‌های ۶ کانال تلگرامی دلالان ارز در تهران
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری 6 مدیر کانال تلگرامی دلالان ارز خبر داد و گفت: متهمان با خرید و فروش ارز غیرقانونی موجب نوسانات قیمت بازار ارز و سیر صعودی قیمت ها بودند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: در رصدهای اطلاعاتی و پالایش های فنی بازار ارز در فضای مجازی، تعدادی کانال های تلگرامی دلالان ارز که نقش ویژه ای در تعیین قیمت وگرانی های اخیر بازار ارز داشته اند، شناسایی و بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

او تصریح کرد: در بررسی به عمل آمده مشخص شد این گروه ها هرکدام حداقل 160 عضو داشته که با خرید و فروش ارز به صورت غیرقانونی باعث ایجاد نوسانات قیمت بازار ارز و سیر صعودی قیمت ها شده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این تحقیقات پلیسی 6 گروه تلگرامی شناسایی شد، افزود: در ادامه تحقیقات ، هویت مدیران گروه های تلگرامی شناسایی و با هماهنگی های قضائی هر 6 مدیر کانال تلگرامی دستگیر و گروه های آنها مسدود و حذف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی اظهار داشت: برخورد با اخلال گران اقتصادی یکی از اولویت های کار پلیس امنیت اقتصادی تهران است و با قاطعیت با اخلال گران نظام اقتصادی مقابله می کند.

او تصریح کرد: متهمان با صدور قرار مجرمیت از سوی مراجع قضائی برای تکمیل تحقیقات در اختیار این پلیس قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز