مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش:

شاد افتخار آموزش و پرورش است/ وجود نیروی انسانی مجهز برای شبکه شاد

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۱:۱۲:۱۷
کد خبر: ۱۰۵۳۰۶۴
محمود حبیبی گفت:ویروس کرونا مدرسه را به داخل گوشی های هوشمند برد و راه‌اندازی شبکه شاد افتخار این وزارت آموزش و پرورش است است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مراسم رونمایی از نسخه جدید شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

محمود حبیبی، مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش در این نشست گفت: در هر دوره شاهد تغییر سبک زندگی هستیم. اگر نتوانیم با تغییرات خود را همگام کنیم تکنولوژی از ما عبور می کند.

اوافزود: ویروس کرونا مدرسه را به داخل گوشی های هوشمند برد و اقدام در آموزش و پرورش با روش‌های دیگری از گذشته آغاز شده بود راه‌اندازی این شبکه افتخار این وزارتخانه است و پرچم دار این تغییر پارادایم نیز معلمان و کادر اجرایی هستند.

مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: برنامه داریم تیم فنی این شبکه را فعال‌تر کنیم و در سال تحصیلی کمترین دغدغه را داشته باشیم حدود ۹۰۰ کارشناس فناوری به عنوان راهبران شاد هستند و یک تیم ۲ هزار نفره متشکل از معلمان نیز در مناطق به این راهبران کمک خواهند کرد. امید ما به ۱۳ هزار و ۵۰۰ نیروی متخصص از مجموعه پرسنل آموزش و پرورش در رشته فناوری برای پیشبرد فعالیت شبکه شاد است.

حبیبی در پایان گفت: یک محیط شخصی برای یادگیری دانش‌آموزان مدنظر داریم امیدواریم به این اقدام هرچه زودتر برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز