نماینده مردم قروه در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۶:۰۵
کد خبر: ۱۰۵۳۰۸۵
تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها
برای تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از ظرفیت های که می توان از آن بهره گرفت، تعاونی ها و استفاده از ظرفیت آنها است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پرویز اوسطی، نماینده مردم قروه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر راه اندازی بخش تعاون و ایجاد زیرساخت های آن تاکیدات فراوانی شده است، گفت: سال های گذشته بخش تعاونی کشور را در عبور از گردنه های سخت کمک کرده و سهم این بخش در اقتصاد کشور غیر قابل انکار است.

او با بیان اینکه در سال های گذشته به ویژه در دولت های یازدهم و دوازدهم قدم های مثبتی در جهت ارتقای بخش تعاونی برداشته شده است، ادامه داد: بخش تعاون جز بخش لاینفک اصل ۴۴ قانون اساسی کشور است و برای تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از ظرفیت های که می توان از آن بهره گرفت تعاونی ها و استفاده از ظرفیت آنها است.

اوسطی با تاکید براینکه برای خروج از رکود اقتصادی و ایجاد اشتغال باید به سمت پویا کردن تعاونی ها حرکت کنیم، اظهار کرد: باید با هدفمند کردن بخش تعاون و ایجاد زیرساخت ها و تشکیل تعاونی های اختصاصی در حوزه های مختلف در جهت اشتغال زایی و تحول در اقتصاد کشور گام بر داریم.

نماینده مردم قروه در مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه در خصوصی سازی ها دچار مشکل شده ایم بخش تعاونی می تواند مکمل بخش خصوصی در کشور فعالیت جدی داشته باشد.

او با بیان اینکه می تواند از طریق تعاونی ها سرمایه های خرد را جمع آوری و به سمت تولید و اشتغال سوق دهیم، اظهار داشت: این موضوع خود می تواند به نوعی هدفمند کردن بخش تعاونی و از استفاده از ظرفیت آنها باشد.

نماینده قروه در مجلس گفت: به هر میزان بتوانیم از ظرفیت های بخش تعاون استفاده بهینه داشته باشیم به همان اندازه میتوانیم تولید ناخالص ملی را افزایش دهیم و از این طریق می توانیم اقتصاد کشور را پویا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز