رییس بازرسی پلیس راهور فاتب خبر داد :

کشف خودروی سرقتی در بزرگراه لشگری

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۲:۲۸:۲۶
کد خبر: ۱۰۵۳۱۱۲
کشف خودروی سرقتی در بزرگراه لشگری
سرهنگ "یوسف داور جمال " از کشف خودروی سرقتی به همراه سارق آن در حین گشت زنی عوامل منطقه 21 پلیس راهور فاتب در مسیر شرق به غرب بزرگراه لشگری خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ داور جمال رئیس، بازرسی پلیس راهور فاتب ضمن بیان این خبر گفت: روز گذشته عوامل گشت منطقه  21 پلیس راهور فاتب ، در حین گشت زنی  در مسیر شرق به غرب بزرگراه لشگری از خودروی تاکسی که مشغول تردد بوده  استعلام بعمل می آورند .

او ادامه داد: پس از توقف  و توضیحات راننده تاکسی و استعلام بعمل آمده از این وسیله  مشخص گردید خودرو مذکور دارای سابقه سرقتی می باشد .

او افزود : به محض اینکه مشخص گردید تاکسی سرقتی می باشد راننده قصد متواری شدن داشت که با ممانعت کارکنان راهور از فرار وی این فرد دستگیر و خودرو به همراه راننده آن پس از تنظیم صورتجلسه ای تحویل کلانتری  154 چیتگر گردید تا  سیر مراحل  قانونی به دست صاحبش برسد .

 ابراهیم زاده  از شهروندان خواست تا با مشاهده خودرو یا موتورسیکلتی که مدتی است رها شده و صاحب آنرا نمی شناسند حتما با پلیس 110 تماس حاصل نموده تا همکاران بنده بتوانند پس از استعلام در صورت سرقتی بودن و پس از سیر مراحل قانونی ، خودرو را به مالک آن تحویل دهند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز