سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

کرونا ۱۲۹ ایرانی دیگر را به کام مرگ کشاند/۱۳استان در وضعیت قرمز

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۳:۰۷:۴۹
کد خبر: ۱۰۵۳۱۳۷
کرونا ۱۲۹ ایرانی دیگر را به کام مرگ کشاند/۱۳استان در وضعیت قرمز
سیما سادات لاری از شناسایی 1994بیمار جدید کرونا در کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت و درمان گفت: از دیروز تا امروز(13 شهریور 1399) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،  1994 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و بر این اساس مجموع بیماران کووید19 در کشور به 380 هزار و746نفر رسید.

او افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته،  129بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به21 هزار و 926 نفر رسید.

لاری با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون 328هزار و 595 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند گفت: 3702 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند و همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

 

نظر شما