معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور:

مخالف ادغام ساختاری سازمان بهزیستی با کمیته امداد هستیم/ تنها خدمات حمایتی بهزیستی و کمیته امداد باید بایکدیگر ادغام شوند

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۰۸:۳۲:۵۵
کد خبر: ۱۰۵۳۴۳۶
مخالف ادغام ساختاری سازمان بهزیستی با کمیته امداد هستیم/ تنها خدمات حمایتی بهزیستی و کمیته امداد باید بایکدیگر ادغام شوند
حبیب الله مسعودی فرید گفت: نظر ما این است که کلیه خدمات حمایتی سازمان بهزیستی و کمیته امداد و سایر مراکز حمایتی در یک پنجره واحد قرار گیرد درواقع به لحاظ شفافیت در کمک‌های دریافت شده و ارائه شده بایکدیگر ادغام شوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ چندی پیش علی بابایی کارنامی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خبر از طرحی داد که قرار  است طبق آن سازمان بهزیستی و کمیته امداد بایکدیگر ادغام شوند و بهزیستی یکی از معاونت‌های کمیته امداد قرار گیرد.

حبیب الله مسعودی فرید، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درخصوص این طرحِ ادغام به خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا گفت: در حال حاضر پیش نویس طرح ادغام کمیته امداد با سازمان بهزیستی در مجلس شورای اسلامی آماده شده است و ما نظر کلی خود را در این باره اعلام کرده‌ایم.

او افزود: نظر ما این است که تمام خدمات حمایتی سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی، بنیاد برکت، کمیته امداد با یکدیگر تجمیع شود تا کلیه امور حمایتی که متوجه افراد جامعه می‌شود، شفاف باشد.

مسعودی فرید تصریح کرد: هدف ما این است که از موازی کاری و همپوشانی جلوگیری شود بنابراین اگر سیاست‌های حمایتی ادغام شوند، اطلاعات تمام کمک‌های دریافت شده، کمک‌های ارائه شده به صورت شفاف در اختیار ما قرار می‌گیرد و ما متوجه می‌شویم چه سازمانی چقدر پول دریافت کرده و چقدر به چه افرادی کمک کرده است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی افزود: بنده از جزئیات این طرح خبر ندارم حال باید دید مجلس شورای اسلامی تصمیم دارد هر یک از سازمان‌ها مانند کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و.... فعالیت مستقل خود را انجام دهند و فقط فعالیت‌های حمایتی آنها در یک پنجره واحد قرار گیرد تا شفاف سازی شود یا اینکه به دنبال تغییر ساختار کمیته امداد و بهزیستی هستند، تمام این موارد  بستگی به جلسات تخصصی بعدی مجلس شورای اسلامی دارد.

مسعودی فرید درخصوص از بین رفتن ساختار سازمان بهزیستی به دنبال تصویب این طرح گفت: نظر ما مبتنی بر تغییر ساختار بهزیستی نیست اما اگر تصمیم بر این شود ساختار سازمان بهزیستی تغییر کند، دولت نظراتی دارد که حتما در جلسات تخصصی آینده مطرح می‌شود و نتایج آن اعلام خواهد شد.

//انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز