وزیر آموزش‌ و پرورش:

مدرسه جایگاه شکل‌گیری شخصیت است

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۰۶:۲۸:۵۶
کد خبر: ۱۰۵۳۵۴۵
مدرسه جایگاه شکل‌گیری شخصیت است
حاجی میرزایی گفت: ما به دنبال این هستیم که همه مردم در مدرسه سازی شریک شوند و ۸۰ میلیون خیر داشته باشیم مدرسه سازی اشتیاق همه و جز اموری است که برای همه ارزشمند است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ آیین آغاز سال تحصیلی جدید همزمان با افتتاح مدرسه خیرساز نوجوانان در منطقه ۴ با حضور رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش به صورت ویدئوکنفرانس  برگزار شد.

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در این مراسم گفت: امروز زمان آغاز سال تحصیلی جدید است که کار بسیار بزرگی در این روز انجام شده است وقتی در جمع خیرین مدرسه ساز حاضر می‌شوم احساس غبطه دارم فکر می‌کنم خداوند توفیقات بزرگی به این عزیزان داده است.

او تاکید کرد: مدرسه یک ساختمان نیست مدرسه جایگاه شکل گیری شخصیت و هویت انسان‌هاست لذا مشارکت در ساختن آینده جامعه در این تلاش مبارک است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح مشارکت عمومی برای ساخت مدرسه تنها یک طرح برای تامین اعتبار مدرسه سازی نیست با وجود کمبود منابع و افزایش توجه دولت و بیش از ۶ برابر شدن اعتبارات و افزایش ۳ هزار و ۳۰۰ میلیاردی سهم خیرین، باعث شده تعهدات خیرین هرساله افزایش پیدا کند. اتفاق مهم و اساسی که از این طریق می افتد این است که همه مردم باید در این کار ارزشمند سهیم شوند تا اثر تربیتی آن دیده شود.

حاجی میرزایی افزود: ما به دنبال این هستیم که همه مردم در مدرسه سازی شریک شوند و ۸۰ میلیون خیر داشته باشیم مدرسه سازی اشتیاق همه و جز اموری است که برای همه ارزشمند است.

او تاکید کرد: باز کردن چتر مشارکت در ایران یک امر مبارک است امیدوارم طرح یک متر به تمام مناطق کشور توسعه پیدا کند. طرح آجر به آجر یک کار تربیتی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز