معاون عملیات پلیس راهور فاتب :

وضعیت ترافیکی در اولین روز از بازگشایی مدارس

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۰:۰۱:۵۵
کد خبر: ۱۰۵۳۶۶۶
وضعیت ترافیکی در اولین روز از بازگشایی مدارس
سرهنگ محمد رازقی وضعیت ترافیکی در اولین روز از بازگشایی مدارس تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمد رازقی، معاون عملیات پلیس راهور فاتب در خصوص ترافیک روز اول بازگشایی مدارس در سطح شهر تهران گفت: امروز شنبه اولین روز بازگشایی مدارس است و پلیس راهور فاتب نیز بنابر وظیفه خود در تمامی معابر  و خیابانهای شهر تهران به صورت صد درصدی حضور دارد .

او افزود: با توجه به اینکه اعلام گردید که امروز روز اول رفتن دانش آموزان به مدارس است و اولین روز بازگشایی مدارس می باشد ، همین باعث تاثیر روی ترافیک صبح گاهی شهر تهارن داشت و حدودا این بار ترافیکی حدودا نیم ساعت زودتر از روزهای عادی شروع شد .

رازقی تصریح کرد: امروز بار ترافیکی شهر تهران  در ساعت 05:45 دقیقه صبح همانند  نواب  در ابتدا و در ادامه محورهای بزرگراهی چون همت ، حکیم ، شیخ فضل الله ، آزادراه کرج تهران ، بابایی  ، و امام علی علیه السلام رفته رفته شاهد ترافیک در این محدوده ها بیشتر می شد به  نحوی که ما در ساعت 07:00 صبح ترافیک مشهودی را در این محور ها شاهد بودیم .

او ادامه داد: این وضعیت تا ساعت 08:00 ادامه پیدا کرد و در ساعت 08:00 نیز وضعیت ترافیکی به حالت عادی خود بازگشت و نکته قابل تامل آنجا بود که ترافیک امروز صبح نسبت روزهای عادی نیم ساعت زودتر آغاز شد و پلیس راهور فاتب ، بنا به تجارب گذشته قبل از شروع این ترافیک و زودتر در تمامی سطح معابر و خیابان ها حضور داشت و برای جذب بار ترافیکی  اولین روز مدرسه و بار صبحگاهی آمادگی کامل را داشت .

در حاضر ترافیک در سطح شهر  تهران به صورت عادی  و همانند روز های گذشته می باشد و در بزرگراههایی چون نواب ، حکیم ، امام علی علیه السلام ، همت و بابایی که دارای حجم بار ترافیکی و در حال تردد خودروها در این معابر هستند   بار ترافیکی در حال جذب شدن می باشد  و وضعیت کلی سطح شهر به حالت عادی باز خواهد گشت .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز